خبرگزاری کار ایران

غرویان در گفت‌‎وگو با ایلنا:

اظهارات برخی مسئولان نشاط و امید جامعه را هدف قرار می‌دهد/ توهین به رای و منتخب مردم خلاف منویات رهبر انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۳۷

یک استاد حوزه گفت: رهبر انقلاب مصالح کشور و مصالح نظام را در کل و با دید وسیع نگاه کرده و صحبت می‌کنند اما برخی آقایان خیلی دید محدودی دارند و گاهی براساس همان دید و بینش محدود اظهاراتی را مطرح می‌کنند که خلاف نظر رهبری است.

محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به اظهارات رئیس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان مبنی بر اینکه «کسانی که تحمل این نظام را ندارند شناسایی و محکوم شوند» و تناقض آن با سخنان رهبر انقلاب، گفت: برای ما همواره باید نگاه رهبر انقلاب ملاک و مهم باشد؛ چرا که ایشان مصالح کشور و مصالح نظام را در کل و با دید وسیع نگاه کرده و صحبت می‌کنند اما برخی آقایان خیلی دید محدودی دارند و گاهی براساس همان دید و بینش محدود اظهاراتی را مطرح می‌کنند که خلاف نظر رهبری است. 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب می‌گویند این مملکت، مملکت خود ما است و همه ما ایرانی‌هایی که به این کشور علاقه داریم، باید برای حفظ کشور خودمان هم که شده در انتخابات شرکت کنیم. می‌دانیم که هر جامعه و کشوری در دنیای امروز برای خودش نظام و قانون دارد و ما هم در ایران که زندگی می کنیم باید قانون و نظام خود را داشته باشیم چرا که هرج و مرج معقول نیست و کشور قانون، قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضائیه می‌خواهد؛ بنابراین نظر رهبری مصالح کلان جامعه است و می‌خواهند همه بیایند و در انتخابات شرکت کنند. همه به وطن خود علاقه دارند لذا برای حفط مملکت باید همه در انتخابات شرکت کنند و تعلقات گروهی و حزبی را کنار بگذارند. 

این استاد حوزه همچنین با انتقاد از اظهاراتی که نشاط و امید جامعه را هدف قرار می‌دهند، گفت: متاسفانه بسیاری از آقایان بینش وسیع و کلانی ندارند و حرف‌هایی می‌زنند که خلاف منویات رهبری است. برای مثال ایشان می‌فرمایند مردم سالاری دینی؛ مردم سالاری یعنی رای اکثریت و رای مردم و باید به رای مردم احترام بگذاریم اما می‌بینیم برخی آقایان به رای مردم بی‌احترامی کرده و به منتخب مردم توهین می‌کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به همین اظهارنظرها در نتیجه باید در این مسائل حرف رهبری را ملاک قرار داده و مردم را برای شرکت در انتخابات و حضور حداکثری دعوت کنیم. 

غرویان در خصوص وظیفه شورای نگهبان برای تبعیت از سخنان رهبری و ایجاد امید در جامعه و فضای انتخابات گفت:‌ وظیفه شورای نگهبان هم این است که نظر رهبری را ملاک قرار داده و براساس همین منویات در حوزه احراز صلاحیت‌ها عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز