خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس؛

حاجی دلیگانی: وظایف مجلس در مورد بیانیه گام دوم انقلاب روشن نشده است/ لاریجانی: مرکز پژوهش‌ها سریع‌تر تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۲۰

رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس مرکز پژوهش ها خواست هر چه سریعتر گزارش مربوط به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را تهیه و ارائه کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ مهر)  مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری گفت: وظایف مجلس در مورد بیانیه گام دوم انقلاب روشن نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: از شما درباره نکاتی که درخصوص ابلاغ سیاست‌های کلی قانون اساسی ارائه کردید، تشکر می‌کنیم و امیدواریم به موقع مواردی که اشاره کردید عملیاتی شود. همچنین امیدواریم وظایفی که مجلس در قبال بیانیه گام دوم که حضرت آقا فرمودند و حداقل دو مرتبه جنابعالی در صحن نکاتی درباره آن گفتید، عملیاتی شود.

وی ادامه داد: قرار بود مرکز پژوهش ها بر روی بیانیه گام دوم و وظایف مجلس نسبت به آن گزارشی تهیه کند که نمی دانیم این گزارش به عمر مجلس قد می دهد یا نه؟ با این حال هنوز برون دادی رخ نداده و درخصوص وظیفه مجلس در قبال بیانیه گام دوم که مربوط به ۴۰ سال دوم انقلاب می شود ارائه نشده است.

حاجی دلیگانی خطاب به لاریجانی گفت: شما به مرکز پژوهش‌های مجلس مأموریت دادید که بیانیه گام دوم را بررسی و وظایف مجلس را تعیین کند اما تاکنون مرکز پژوهش‌ها اقدامی انجام نداده و گزارشی در این خصوص به مجلس ارائه نشده است.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: مرکز پژوهش‌ها هرچه سریع‌تر گزارش خود را در مورد بیانیه گام دوم انقلاب به مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز