خبرگزاری کار ایران

ساداتی‌نژاد در تذکر شفاهی:

وزیر میراث فرهنگی دستور ساخت موزه در کنار تپه سیلک را صادر کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۸۹

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت ۳ سال از کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس کاشان زمین آن به هیات امناء تحویل داده نشده است.

به گزارش ایلنا، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: زندگی ما مدیون شهدا است و نام آن ها از دل مردم، میادین و خیابان ها پاک نمی شود و این پیام مهمی برای کسانی است که به دنبال حذف نام شهدا هستند.

نماینده مردم کاشان، آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از گذشت ۳ سال از کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس کاشان زمین آن به هیات امنا تحویل داده نشده، خانواده شهدا و خیرین آمادگی شروع عملیات ساختمانی را دارند بنابراین وزیر راه و شهرسازی دستور تحویل زمین را صادر کند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم ابلاغ بخشنامه توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه تامین مواد اولیه صنایع فولادی این موضوع اجرایی نشده و باعث تعدیل نیروی کار شرکت های تولید فولاد شده است، افزود: ضرورت کار عمرانی شهرداری ها، قیر است. ۵ کارخانه تولید آسفالت در حوزه انتخابیه ام تعطیل شده در حالی که قیر کالای تحریمی نیست.

ساداتی نژاد با بیان اینکه چرا شرکت راه آهن تاکنون اقدام به احداث پل زیرگذر کاشان و آران بیدگل نکرده است، مردم منطقه از شدت ترافیک کریدور جنوب به شمال کشور خسته شده اند، تصریح کرد: تپه سیلک کاشان اگر در هر کشور دیگری وجود داشت آن کشور می توانست با درآمد این تپه کشور خود را اداره کند متاسفانه موزه ای در کنار این اثر بزرگ جهانی وجود ندارد، وزیر میراث فرهنگی دستور ساخت موزه را صادر کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چرا دستور وزیر نیرو رعایت نمی شود و این موضوع موجب نارضایتی کشاورزان در کاشان و آران بیدگل شده است، خاطرنشان کرد: تکلیف قانون حق التدریسان، آموزشیاران، معلمان خرید خدمت و پرداخت پاداش معلمان بلاتکلیف مانده است و به معیشت خدمت گذاران مدارس رسیدگی نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز