خبرگزاری کار ایران

ترامپ مدعی شد؛

ایرانی‌ها می‌خواهند مذاکره کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۸۳

ترامپ در سخنان شب گذشته خود مدعی شد که ایرانی‌ها تمایل دارند مذاکره کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، «دونالد ترامپ» درباره مذاکره با ایران گفت: آنها دوست دارند مذاکره کنند. آنها اینجا هستند. ما هم اینجا هستیم، ولی هنوز با دیدار و مذاکره موافقت نکردیم. آنها دوست دارند و می‌خواهند مذاکره کنند. مذاکره تصمیمی منطقی و عقلانی است، ولی ما هنوز با آن موافقت نکرده‌ایم.

ترامپ در ادامه در مورد تلاش‌های رئیس‌جمهور فرانسه برای مذاکره میان ایران و آمریکا گفت: او در حال گفت‌وگو و رایزنی در این خصوص است. تعدادی دیگر از افراد هم همین کار را می‌کنند. مانند عمران‌خان، نخست‌وزیر پاکستان و مرکل صدراعظم آلمان هم تلاش زیادی می‌کند. در واقع آدم‌های زیادی برای این کار تلاش می‌کنند افراد زیادی دوست دارند که ما و ایران مذاکره کنیم. باید ببینیم چه می‌شود ولی فعلا با ملاقات و مذاکره موافقت نکرده‌ایم.

ترامپ در مورد میانجیگری عمران‌خان گفت: او تمایل دارد که این کار را انجام دهد و ما رابطه بسیار خوبی داریم؛ احتمال این موضوع وجود دارد اما من از او درخواستی نکردم و هیچ گونه صحبتی در این زمینه نکردم  در واقع عمران خان از من درخواست کرد چرا که تصور می‌کند اینکه من و روحانی دیدار کنیم طرح خوبی است چون هر دوی ما در نیویورک هستیم و وقت داریم که چنین دیداری داشته باشیم.

این در حالی است که مقام‌های ایرانی احتمال هر گونه دیدار میان ایران و آمریکا را رد کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز