خبرگزاری کار ایران

کولیوند در نطق میان دستور:

شاهد گذر از آخرین پیچ خطرناک هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۱۲

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها‌ی مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تهدید،تحریم و انجام بسیاری از عقده‌گشایی‌های سردمداران غرب و مقاومت در مقابل زورگویی‌های بی منطق دشمنان قسم خورده انقلاب شاهد گذر از آخرین پیچ خطرناک هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد کولیوند  در نطق میان دستور خود با سلام و صلوات بر ارواح انبیا و اولیا الهی و بر سید شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت ؛ دعا و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت رهبری انقلاب اسلامی و درود و صلوات بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی،مدافعین حرم و شهدای اقتدار گفت: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ،از میان مؤمنان مردانى‌ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

نماینده کرج ،اشتهارد،فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های رزمندگان است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند؛ زیباترین فصل این فرهنگ،خالقان این حماسه عظیم هستند که با صلابت،اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدس شدند که پاداش آن جاودانگی است.

وی  با تبریک بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت به همه دانش آموزان و خانواده های آنها ،مدیران و معلمان آموزش و پرورش ، در ادامه مطرح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران صادر شد، چراغ هدایت این کشور و ملت برای چهل سالگی دوم آن است.

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت کشور و ملت 

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: توجه عمیق به مراحل خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی،  همچنین دفاع ابدی از نظریه نظام انقلابی و ترسیم شعارهای جهانی؛ فکری ،درخشان و همیشه زنده انقلاب اسلامی در عصر جدید و توجه جدی به تقابل جدید دوگانه اسلام و استکبار ، مسیری است که می بایست همه ارکان حاکمیت از بخش‌های مختلف به صورت ژرف نگری دقیق ، استراتژی پیشرفت را تدوین نمایند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: این بیانیه که برکات بزرگ انقلاب اسلامی را از مرحله اولیه ایجاد تاکنون و در آتی مشخص نموده است می تواند سرمشق های حرکت جدید تاریخی این ملت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام ضرورت فوق‌العاده است ،در ادامه تاکید کرد: استفاده از جوانان خلاق ،عدم نشان دادن ضعف در برابر دشمنان ،استفاده از ظرفیت بزرگ بسیج در این مرحله برای هدایت مسیر اقتصاد مقاومتی کشور ،صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته و مقاومت همه جانبه سرلوحه کار مسئولان نظام باید باشد.

کولیوند ادامه داد:امروز علیرغم تهدید ،ارعاب و تحریم و انجام بسیاری از عقده‌گشایی های روانی سردمداران غرب ، با استعانت از حضرت حق و مقاومت بسیار مهم در مقابل زورگویی های بی منطق دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت عزیز شاهد گذر از آخرین پیچ خطرناک هستیم.

وی مطرح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر از این پیچ خطرناک بگذریم و به قله برسیم دشمنی‌ها پایان خواهد یافت؛ چرا که قدرت بلامنازع اسلام در گرو وحدت همه ملت‌های آزاده دنیا، می‌تواند پرچم آزادمردی و ایثار و گذشت را که سرلوحه شعار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده را در قلل دنیا به اهتزاز درآورد.

نماینده کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سردمداران آمریکا و حاکمان ظلم و استبداد و نوکران آنها در منطقه که اینک در جبهه مقاومت فلسطین، عراق، سوریه، یمن به خاک مذلت نشسته اند؛ باید بدانند که ایران اسلامی تحت هیچ شرایطی به صورت مستقل با آنها مذاکره نخواهد کرد مگر آنکه توبه کنند و به معاهده بین‌المللی کشورهای۱+۵  برگردند و دست از دشمنی خود بردارند تا مجددا آن در قالب همان تیم‌های مذاکرات بحث و گفت و گو در سر مسائل هسته‌ای ایران، ادامه یابد.

کولیوند با بیان اینکه سردمداران آمریکا می دانند جهان تحمل پذیرش جنگ جدید در میدان اقتصادی جهانی را ندارد، مطرح کرد: آنها می‌دانند ایستادگی ملت و مقاومت آنها زبانزد خاص و عام است و آنها می‌دانند که اسرائیل و تمام پایگاه‌هایشان در تیررس ایران اسلامی؛  آنها می‌دانند که چنانچه جنگی در منطقه رخ دهد قطعاً محدود به منطقه نیست و می دانند اگر امنیت وجود نداشته باشد سرمایه گذاری های آنها در بسیاری از کشورها به هدر خواهد رفت.

وی ادامه داد:آمریکایی ها می‌دانند جنگ محل ظهور برتری ها و مزیت های مااست،آن ها نه توان جنگ را دارند و نه اراده جنگ.آنها می‌ترسند البته ما به دنبال جنگ نیستیم ، اما از آن هم نمی ترسیم.

نماینده کرج ،اشتهارد،فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن نمایندگان مجلس  تاکید کرد: امروز ،روز تقابل غیرمنطقی با یکدیگر و تقابل با قوای مجریه و قوه قضاییه برای دفاع از عملکرد خود نیست و هر قوه امروز می بایست با دقت مسیر صحیح قانون را طی کند، هر قوه باید تمام قد در مقابل با فساد و مطالعه دقیق اخذ روزنه های فساد در دستگاه های زیرمجموعه خود و ایجاد سیستم علمی و کوتاه کردن دست کسانی که با تفسیر به رای قانون و خدای نکرده از خلاء قانونی بیت المال مسلمین را غارت می کنند،اقدام کند.

وی با بیان اینکه امروز روز وحدت همه جانبه قوا است و تمامی دستگاه های خصوصی، عمومی و نهادهای عمومی غیردولتی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد:  امروز از حلقوم هر ایرانی سرود وحدت باید صادر شود، همانگونه که اتحاد این ملت و رهبری حکیمانه حضرت امام (رحمة الله علیه) ، پیروزی انقلاب را رقم زده است؛ اکنون اجرای این اوامر توسط آحاد ملت باید منجر به یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این کشور اسلامی باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها‌ی مجلس با تاکید بر اینکه باید برای وحدت جهان اسلام از هر ظرفیتی استفاده کرد وتلاش مضاعف برای آن به عمل آورد، خاطرنشان کرد: باید از هر حرکتی که موجب تفرقه شود پرهیز کرد، راه نجات ، اتکا به قرآن عظیم است که می فرماید "اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا".

کولیوند در ادامه با اشاره به سه مشکل بزرگ مردم تصریح کرد: از دولت محترم می خواهم با جدیت تمام اولاً به موضوع معیشت مردم ،اشتغال و حل مشکل جدی بیمه ایثارگران اهتمام ورزند.

نماینده کرج ،اشتهارد،فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه کرج مطرح کرد: دولت و مسئولان درباره پروژه‌های استان البرز، اتوبان شهید همت ،قطعه اول تهران -شمال ،بزرگراه بزرگ آبیک و چرمشهر ورامین ،تامین منابع مالی قطار شهری تهران -کرج -هشتگرد و قطار شهری کرج و ناوگان حمل و نقل عمومی و ۲ بیمارستان فردیس و کمالشهر را اقدام جدی به عمل آورند؛ اگر چه از نظر وضعیت منابع دولت اطلاع داریم لکن توجه خاص به همسان سازی حقوق بازنشستگان مدنظر جدی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز