خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عالی کشور:

در رسیدگی به پرونده‌هایی که در جریان است باید تسریع کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۷۱۴

رئیس دیوان عالی کشور بر لزوم مستدل، متقن و مستند بودن دادنامه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مرتضوی مقدم در نشست با روسای شعب دیوان عالی کشور با اشاره به موضوع نظارت و وحدت رویه به عنوان وظایف اصلی دیوان عالی کشور بر اخذ نظر و پیشنهادات نظرات روسا و همکاران شعب دیوان در خصوص نواقصی که در پرونده‌ها است، تاکید کرد.

وی خطاب به روسای شعب دیوان عالی کشور گفت: مواردی را که شعب به آن نیاز دارند و باید در پرونده‌ها وجود داشته باشد، دقیق و آشکار و روشن بنویسید تا با مساعدت همکاران از این جهت پرونده‌ها ارتقاء یابند.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: پرونده مانده نباید داشته باشیم و در رسیدگی به پرونده‌هایی که در جریان است باید تسریع کرده و راهکار‌های لازم را در این رابطه مکتوب ارائه دهید.

وی با اشاره به موضوع گزارش نویسی اظهارداشت: گزارش نویسی یکی از مواردی است که می‌تواند در تسریع رسیدگی موثر باشد.

مرتضوی مقدم تاکید کرد: گزارش باید جامع باشد بدین معنا که به چارچوب مسائل در پرونده اشاره شده باشد و هرچه دادنامه مستدل، متقن و مستند باشد مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در پایان این نشست از زحمات حجت الاسلام قاصدی رئیس دفتر دیوان عالی کشور با اهداء لوحی تقدیر بعمل آمد و حجت الاسلام فوادیان به عنوان رئیس جدید دفتر دیوان عالی کشور معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز