خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی خبر داد؛

راه‌اندازی خط تولید ذخیره‌سازهای پیشرفته در شرایط تحریم توسط نخبگان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۴۵

وزیر دفاع گفت: با همت عالی و تلاش شبانه روزی متخصصان و نخبگان جوان صنایع دفاعی در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع، خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی در شرایط تحریم و با تکیه بر دانش بومی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، خط تولید ذخیره ساز های پیشرفته دفاعی، صبح امروز (شنبه ۳۰ شهریور) با حضور وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع،  افتتاح شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا مبنی بر نامگذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید» اظهار داشت: باهمت عالی و تلاش شبانه روزی متخصصان و نخبگان جوان صنایع دفاعی در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع، خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی در شرایط تحریم و با تکیه بر دانش بومی به بهره برداری رسید.

وزیر دفاع افزود: متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع با روحیه جهادی و با به کارگیری فناوری نوین و در راستای ارتقای بازدارندگی دفاعی، موفق به  راه اندازی مجموعه صنعتی روزآمد در زمینه طراحی و تولید انواع ذخیره سازهای پیشرفته شدند که با تولید انبوه این محصولات، گام بلندی درجهت برتری تسلیحاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و قطع وابستگی به واردات برداشته اند.

امیر حاتمی تصریح کرد: با دستیابی به این ذخیره سازهای پیشرفته و مدرن دفاعی در حوزه رزم زمینی، دریایی، هوائی، راداری و الکترونیک، پشتیبانی فنی از تسلیحات دفاعی با توان و قدرت بیشتری محقق خواهد شد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: این مجموعه صنعتی برخوردار از مجهزترین تجهیزات تولیدی ذخیره سازهای دفاعی بوده و به افزایش چشمگیر میزان تولید، تنوع و ارتقای دانش فنی و ارتقای فناوری محصولات تولیدی منجر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز