خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس دیوان عالی کشور از مرکز مشاوران قوه قضاییه؛

اعلام آمادگی دیوان عالی برای شرکت در طرح هر مسجد یک حقوقدان

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۸۶

رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بازدید و و به استماع درخواست چند تن از مراجعه کنندگان پرداخت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بازدید کرد.

 رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در گام دوم انقلاب هستیم و گام دوم انقلاب، گام بهره برداری از تجربیات گام اول است، لذا هر چقدر بتوانیم ارزش‌های انقلاب را برجسته کنیم و به مردم بیشتر خدمت رسانی کنیم مورد رضایت خداوند واقع می‌شود.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم در ادامه عنوان کرد: در رابطه با طرح هر مسجد یک حقوقدان مورد تاکید ریاست قوه قضاییه، صحبتی با رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه داشتم و اینجا اولین مرکزی است که به این خواسته رییس قوه قضاییه لبیک گفتند. بنده نیز تشویق شدم دیدار‌های مردمی را هر چند وقت یکبار در مساجد داشته باشم تا هم ارشاداتی برای مردم و هم دیدار مردمی را در مساجد داشته باشیم.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: ما در خصوص طرح هر مسجد یک حقوقدان آمادگی خود را اعلام کرده ایم و راهکار‌های آن و اینکه به چه صورت باشد در حال بررسی است.

وی ادامه داد: چه در مرکز و چه در کانون، وکلایی هستند که نقش موثری در اجرای عدالت دارند و هر چه که فعالیت آن‌ها بهتر و مردمی‌تر باشند قطعا در عدالت گستری نیز نقش بیشتری را خواهند داشت و مورد حمایت بیشتر دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است رئیس دیوان عالی کشور، در پایان این دیدار از بخش‌های مختلف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بازدید کرد و به استماع درخواست چند تن از مراجعه کنندگان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز