خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ:

ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بتواند آن را منزوی کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۱۳

بلومبرگ در گزارشی به تنش‌های میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: ایران نشان داده در مقابل تحریم‌های ترامپ و تهدیدهای کاخ سفید منزوی و یا نابود نمی‌شود و ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بتواند آن را منزوی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، ترامپ ماه‌هاست در حال تهدید ایران است و بارها هشدار داده که در صورتی که ایران دست به اقدامی بزند، با عواقبش مواجه خواهد شد. اما اکنون تاسیسات نفتی عربستان مورد حمله واقع شده و به نظر می‌رسد که دولت ترامپ با مشکل بزرگی مواجه شده است.  

دولت ترامپ در روزهای اخیر ایران را عامل این حملات دانسته در حالی که ایران این اتهامات را رد کرده است. اما مشخص نیست که آمریکا بتواند این اتهامات را اثبات کند و یا در مورد ایران دست به اقدامی نظامی بزند.

ایران کشوری بزرگ است و تاکنون نشان داده که در صورت هرگونه حمله توانایی انجام حمله متقابل را دارد. بنابراین به راحتی نمی‌توان ایران را مورد حمله قرار داد. ایران نشان داده در مقابل تحریم‌های ترامپ و تهدیدهای کاخ سفید منزوی و یا نابود نمی‌شود و ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بتواند آن را منزوی کند. 

تاکنون تحریم‌های آمریکا علیه ایران ناکارآمد بوده است. ترامپ می‌خواست با حضور ایران در منطقه مقابله کند اما اکنون ایران در عراق، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان حضور دارد به نظر می‌رسد این تحریم‌ها حتی نتوانسته با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران مقابله کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز