خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان انرژی اتمی به سید حسن نصرالله تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۳۹

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران طی پیامی رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، شیخ حسین کورانی را به حضرت آیت الله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی طی پیامی رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، شیخ حسین کورانی را به حضرت آیت الله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان  تسلیت گفت.

در زیر بخشی از این پیام می آید.

"  اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون"

مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله سید حسن نصرالله (دامت‌توفیقاته)

سلام العلیکم بما صبرتم،

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نهضت حسینی و با سلام و درود بی‌پایان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بدین‌وسیله رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز، مرحوم شیخ حسین کورانی را به محضر حضرت‌عالی و تمام اعضاء و دوستداران جنبش مقاومت و خانواده سربلند و پرافتخار حزب‌الله لبنان تسلیت عرض می‌نمایم.

آن عالم وارسته، یکی از ثمرات و برکات اندیشه والای محی‌الدین زمان، حضرت امام خمینی و نمونه‌ای از یاران و رهروان صدیق نهضت جهانی اسلام در دوران معاصر بودند و با تأسی به سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و با پیروی مخلصانه و مؤمنانه از آرمان‌های خمینی کبیر، وظیفه دینی و انسانی خویش را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند و برای همیشه در ذهن مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله  جاودانه شد.

این‌جانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن عالم عامل، دوام سلامتی و مزید توفیقات آن برادر گران‌قدر و تمامی یاران و هواداران نهضت مقاومت اسلامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز