خبرگزاری کار ایران

آشفتگی«تد کروز» از احتمال لغو تحریم‌های علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۹۹

سناتور آمریکایی خواهان عدم لغو تحریم‌ها علیه ایران شد و گفت: دعا می‌کنم که ترامپ از سوی اطرافیان خود قانع نشود تا از سیاست‌های شکست خورده اوباما استفاده کند.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، «تد کروز» سناتور آمریکایی در تازه‌ترین اظهاراتش در مورد ایران گفت: این یک «اشتباه جدی» برای دونالد ترامپ است که تحریم‌ها علیه ایران را برای دیدار با حسن روحانی بردارد.

کروز در ادامه مدعی شد: چه جلسه‌ای وجود داشته باشد یا نه، رفع تحریم‌ها علیه ایران، اعطای حیات اقتصادی به حامی تروریسم در جهان است و این یک اشتباه مهم و بسیار خطرناک خواهد بود.  

وی در ادامه گفت: در حالی که سیاست ترامپ درباره ایران اعمال حداکثر فشار بوده است، گمان می‌کنم که مقام‌های وزارت خارجه و وزارت خزانه‌داری در تلاشند این سیاست را تضعیف کرده و توافق هسته‌ای دوران اوباما با ایران را احیا کنند. در حالیکه ترامپ آمریکا را از این توافق خارج کرد.

سناتور آمریکایی مدعی شد: توافق اوباما یک توافق فاجعه‌بار است، زیرا موجب آزاد شدن بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برای ایرانیان شد. ترامپ نباید در همان راه وارد شود. پذیرش این توافق از سوی اوباما احمقانه بود. من امیدوارم و دعا می‌کنم که ترامپ از سوی اطرافیان خود قانع نشود تا از سیاست‌های شکست خورده اوباما استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز