خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر به ایلنا خبر داد؛

آغاز اجلاس کمیته بودجه و برنامه‌ریزی مجمع بین‌المجالس آسیایی در بغداد+عکس

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۵۵

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از آغاز اجلاس کمیته بودجه و برنامه‌ریزی مجمع بین‌المجالس آسیایی و حضور هیات ایرانی در این اجلاس خبر داد و گفت: در این اجلاس مباحث مالی و بودجه‌ای مطرح شد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا از آغاز اجلاس کمیته بودجه و برنامه‌ریزی مجمع بین‌المجالس آسیایی در بغداد خبر داد و گفت: در این اجلاس هیات پارلمانی مجلس شورای اسلامی در کمیته بودجه و برنامه‌ریزی مجمع بین‌المجالس آسیایی حضور دارند که قرار است وضعیت بودجه‌ای اتحادیه بین‌المجالس آسیا مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران گفت: در مراسم افتتاحیه این اجلاس، محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق و محمدعلی الحکیم وزیر خارجه عراق حضور دارند و رئیس هیئت عراقی خانم طالبانی است.

این نماینده مجلس دهم اظهار داشت: در این اجلاس تاکید شده که کشورها باید به یکدیگر نزدیک شوند و اختلافات‌شان را کنار بگذارند و از طریق این اجتماعات تصمیمات مفیدی را اتخاذ کنند. در این اجلاس مباحث مالی و بودجه‌ای مطرح شد و بیشتر روی این مسائل بررسی‌های لازم انجام شده است.

ذوالقدر با اشاره به اظهارات محمد الحلبوسی در این اجلاس گفت: رئیس مجلس عراق تاکید کرد که تروریسم فقط عراق را هدف نگرفته بود، بلکه سرطان تروریسم کل جهان را فرا گرفته است. رئیس مجلس عراق همچنین گفت که ما درک می‌کنیم که نبرد ما با تروریسم هنوز تمام نشده و مشکلات فراوانی در این زمینه همچون بازسازی مناطق ویران شده و رسیدگی به آوراگان داریم.

این عضو اصلاح‌طلب فراکسیون زنان مجلس که در این اجلاس حضور دارد، افزود: محمدالحلبوسی تاکید کرد که تروریسم در عراق برجا مانده و بقایای افکار داعشی هنوز در عراق وجود دارد و در حال حاضر با مداخله کشورهای خارجی و قطب‌گرایی شدید روبرو هستیم که ثروت‌های کشورمان را بدون دلیل فرسوده کرده است.

این عضو گروه دوستی عمان، کویت، قطر و کنیا ادامه داد: رئیس مجلس عراق همچنین عنوان کرد که امیدوار است این نشست نقش مهمی در توسعه و شکوفایی کشورهای حاضر داشته باشد.

آغاز اجلاس  کمیته بودجه و برنامه‌ریزی مجمع بین‌المجالس آسیایی در بغداد+عکس

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز