خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد؛

صدور کیفرخواست پرونده سوءاستفاده در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۹۵

رئیس کل دادگستری استان از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در رابطه با جزییات این پرونده گفت: این پرونده چهار متهم اصلی دارد که با جعل مهر و استفاده از اسناد مجعول و پرداخت رشوه به خرید مواد اولیه پتروشیمی یارانه‌ای و تخصیصی، به بهانه استفاده در کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل اقدام نموده و پس از دریافت با جعل اسناد و اوراق مربوط به بارنامه‌ها، آن مواد را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: با هماهنگی مجموعه اداره کل اطلاعات و دادگستری کل استان، پرونده به صورت فوق العاده در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تحت بررسی قرار گرفت.

عتباتی بیان داشت: با توجه به استجازه مقام معظم رهبری در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی، همه تحقیقات و اقدامات این پرونده به صورت فوق العاده و در اسرع وقت انجام گرفت و نهایتا منجر به صدور کیفرخواست گردید.

وی در رابطه  با مبلغ مورد سوءاستفاده در این پرونده، گفت: رقم سوءاستفاده ۲۱۵ میلیارد تومان است و با توجه به اینکه قسمت عمده‌ای از پرونده‌های مربوط به پتروشیمی در شعب ویژه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی رسیدگی می‌شود با هماهنگی‌های صورت گرفته، پرونده به تهران جهت رسیدگی سریع و فوق العاده ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز