خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های جلسه رای اعتماد؛‌

نامه‌های نمایندگان برای زنگنه/ حلقه پایداری‌چی‌ها به دور رئیس مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۴۰

صحن علنی مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد به وزرای آموزش و پرورش و گردشگری شاهد حاشیه‌هایی بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۲ شهریور) که با دستور کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور برای وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آموزش و پرورش آغاز شده نمایندگان در ابتدای صحبت‌های رئیس‌جمهور روی صندلی‌های خود نشسته بودند اما رفته‌رفته تعدادی از آنها به دور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت و معاون اول رئیس‌جمهور حلقه زدند.

نمایندگان زیادی با برگه‌هایی در دست‌شان به دور بیژن نامدار زنگنه بودند و از وی تقاضاهایی داشتند.

همچنین تعداد دیگری با رئیس دفتر رئیس‌جمهور وارد مذاکره شده بودند اما نکته جالب‌تر در این میان حلقه پایداری‌چی‌ها به دور رئیس مجلس بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی، محسن کوهکن، ابطحی و قاضی‌زاده هاشمی دور لاریجانی را گرفته بودند و کاغذی در دست داشتند که گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که آنها در حال جمع‌آوری امضا برای نامه‌ای بودند.

کاظم جلالی هم پشت جهانگیری رفت و دقایقی را با او گفت‌وگو کرد.

همچنین بهروز نعمتی به سراغ محمود علوی وزیر اطلاعات رفت.

در ادامه حسینعلی حاجی‌دلیگانی کنار بیژن نامدار زنگنه رفت و با وی صحبت کرد که مشاهده می‌شد بحث جدی در میان آنها در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز