خبرگزاری کار ایران

حسن نژاد در یبان تذکری:

اگر ستارخان‌ها نبودند مجلسی وجود نداشت که پشت تریبون آن به آذری‌ها توهین شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۷۱

نماینده مردم مرند با انتقاد از نطق علی گلمرادی که مثلی را درباره ترکستان به کار برده بود گفت: پیکر شهید باکری کماکان در آب های خلیج فارس است، اگر ما نبودیم مشخص نبود روس ها چه بلایی بر سر این کشور می آوردند، اگر ستارخان ها نبودند مجلسی وجود نداشت که پشت تریبون آن به آذری ها توهین شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسن نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به اصل ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به نطق علی گلمرادی، گفت: آقای گلمرادی نطق کردند و در نطق خود مثلی به کار بردند که اگر آقای روحانی عزت ملی را در نظر نگیرند و در مقابل خارجی ها کوتاه بیایند ره به ترکستان می برد یعنی ترک ها را معادل وطن فروشی و بی غیرتی دانست.

نماینده مردم مرند و جلفا با اشاره به اینکه اگر از ادبیات و تاریخ سر در نمی آورید در جریان باشید از نظر جغرافیایی جنوب غرب شیراز کعبه و شمال شرق آن ترکستان بوده است، ادامه داد: هرمثلی را نباید در هرجایی به کار برد، متاسفانه در صدا و سیما نیز از این ضرب المثل استفاده می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترک ها نماد غیرت هستند و اگر لشگر همیشه پیروز عاشورا نبود مشخص نبود هندیجان، ماهشهر و حوزه انتخابیه امیدیه چه وضعیتی داشت، عنوان کرد: پیکر شهید باکری کماکان در آب های خلیج فارس است، اگر ما نبودیم مشخص نبود روس ها چه بلایی بر سر این کشور می آوردند، اگر ستارخان ها نبودند مجلسی وجود نداشت که پشت تریبون آن به آذری ها توهین شود.

حسن نژاد در پایان خاطرنشان کرد: برای همیشه باید این موضوع تمام شود، در شرایطی که دشمن خارجی داریم به ترک ها توهین می کنند، آقای گلمرادی باید عذرخواهی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز