خبرگزاری کار ایران

سلیمی در بیان تذکری:

عده‌ای در کشور مسیری طراحی کرده‌اند که پیوسته مفسد تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۴۶

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: عده‌ای در کشور مسیری طراحی کرده‌اند که پیوسته مفسد تولید می‌کند؛ با مفسدین باید چه کار کرد؟ آیا باید آنها را به هتل‌های ویژه فرستاد؟ آیا باید به آنها جایزه داد؟

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در بیان تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: شما گفتید جلوی مفسدین را نباید گرفت و با بگیر و ببند مشکلی حل نمی‌شود؛ عده‌ای در کشور مسیری طراحی کرده‌اند که پیوسته مفسد تولید می‌کند؛ با مفسدین باید چه کار کرد؟ آیا باید آنها را به هتل‌های ویژه فرستاد؟ آیا باید به آنها جایزه داد؟

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه فساد غده‌ای سرطانی است اضافه کرد: چرا وقتی نوبت به مفسدین یقه سفید رسید فریاد عده‌ای بلند شد.

سلیمی گفت: مگر مجلس در راس امور نیست، مذاکرات فعلی سیاست خارجه چرا به گوش مجلس نمی‌رسد، چرا دولت با مجلس هماهنگ نیست؛ یک وزیر می‌گوید قیمت‌ها باید افزایش پیدا کند و دیگری می گوید باید کاهش پیدا کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حق‌التدریسان سالیان سال است که پیگیر حقوقشان هستند، اضافه کرد: دولت نیز امروز و فردا می‌کند و همچنین قیمت دارو اخیرا به شدت افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز