خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در نطق میان‌دستور:

به دنبال لبخند نباشید چرا که این فلسفه حسینی نیست/ زد و بند‌های سیاسی بزرگترین آفت مدیریت کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۳۹

نماینده مردم بندر ماهشهر گفت: منطق مبارزه سید الشهدا را با منطق مذاکره اشتباه نگیرید، امام حسین(ع) هیچگاه حاضر به مذاکره با یزید و یزیدیان نبود، به دنبال لبخند نباشید چرا که این فلسفه حسینی نیست.

به گزارش ایلنا، علی گلمرادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام محرم حسینی خطاب به رئیس جمهور، گفت: حقیقتاً حرف برای گفتن و بیان درد و رنج مردم زیاد است، اگر محصول تدبیر و امید شما این چیزی است که امروز ملت بزرگ ایران تجربه می‌کنند، پس بر این واژه‌ها نفرین باد، لطفاً دست نگه دارید و ادامه ندهید که مردم تحمل این روند غلط مدیریت را ندارند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور، افزود: بنده نماینده حوزه انتخابیه‌ای هستم که قطب صنعت و تجارت کشور است، نفت و گاز شهرستان امیدیه تجارت و پتروشیمی بندر ماهشهر، شیلات و کشاورزی شهرستان هندیجان، اما ثروت و درآمد گزاف این منطقه صرف بی‌تدبیری مدیران پروازی شما می‌شود. ثروت این منطقه به نام ما و به کام مدیران بی غیرت شما است، مردم را دریابید. بیکاری، معیشت و مشکلات عدیده در منطقه ما به علت سوء تدبیر مدیران بی‌تفاوت و بد اخلاق شما است.  

وی تصریح کرد: مدیران پروازی عاقل هستند چرا که در منطقه ما هیچ امکاناتی برای خانواده‌هایشان وجود ندارد، نه بهداشت و درمان و نه آموزش و پرروش، زمستان‌ها هم فضلاب خانگی در داخل خانه‌های آنها جاری است. منطق مبارزه سید الشهدا را با منطق مذاکره اشتباه نگیرید، امام حسین(ع) هیچگاه حاضر به مذاکره با یزید و یزیدیان نبود، شما هم به دنبال لبخند نباشید چرا که این فلسفه حسینی نیست.

گلمرادی سوءمدیریت، فساد اداری، لابی و لابیگری و اشرافی‌گیری دولت را عامل فقر در جامعه دانست و افزود: تحریم و عدم مذاکره با آمریکا را بهانه نکنید و به دنبال لبخند هم نباشید، تا زمانی که ما محرم و صفر، امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و ولایت داریم و می‌خواهیم در زیر سایه ولایت و پرچم رسول‌الله (ص) حیات داشته باشیم، تحریم وجود دارد و هر لبخندی فریبنده است، پس با بهره‌گیری از نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی و دستور العمل بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به دست جوانان خلاق، قدتمند و درمانده از سوء‌مدیریت شما مشکلات کشور را حل کنید، بنده برای شما پیشنهاد دارم، بنشینیم و مذاکره کنیم، راهکار و تعهد می‌دهم. آقای روحانی بی‌تعهدی و بداخلاقی مدیران شما ما را گرفتار کرده و این راهی که شما می‌روید به ترکستان است.

وی گفت: گرانی بی داد می‌کند، این درد و دل همه مردمانی است که روزی به شعار انتخاباتی شما اعتماد کرده‌اند، مدیران شما باید شرم کنند. این غیرت حسینی نیست، این انصاف علی گونه نیست، علی گونه پای کار باشید و فقرا را دریابید. ۱۴ میلیارد دلار در اختیار شما قرار گرفت تا فقرا و محرومان را نجات دهید، ۷ ماه گذشت، چه کار کردید؟ می‌دانم کاری نکرده‌اید و اگر هم انجام دادید موثر نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه از قدیم گفته‌اند شکم گرسنه، دین و ایمان نمی‌شناسد، افزود: در فرهنگ دینی ما  نیز آمده است  "کادَ الفَقرُ اَن یَکُونَ کُفرا" پس فقیر شدن مردم و کل جامعه فقر معنوی و اخلاقی، اعتیاد، فساد و انحطاط فرهنگی و فوران کینه‌ها را در پی دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: بگیر و ببند را خوب ترجمان کن، آنجایی که شما برای نماینگان مجلس که منتقدان واقعی هستند، پرونده قضایی تشکیل می‌دهید و آنگاه اقدام خوب و انقلابی و علی گونه حضرت آیت الله رئیسی را زیر سوال می‌برید، شما که حاضر نیستید مفاسد را کنترل کنید، بنابراین با تبعیض، فساد، اختلاس، حیف و میل بیت المال نمی‌توانید مشکلات کشور را حل کنید.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیماری آموزش و پرورش حاد و مزمن بوده و گرفتار سکته مغذی است، درمان آن را به متخصصان بدهید و نه به یک پزشک عمومی. گرفتاری‌های امروز ما نتیجه ناکارآمدی دیروز و امروز آموزش و پرورش است، پس معلمان را مورد اعتماد قرار بدهید و زد و بندهای سیاسی را به کار نبندید که این بزرگترین آفت مدیریت کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز