خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

محکومیت ۳ میلیاردی قاچاقچیان شتر

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۴۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از محکومیت ۳ میلیاردی قاچاقچیان شتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حیدر میرزایی گفت: مأمورین یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان زاهدان با بررسی اطلاعات دریافتی موفق شدند تعداد ۴۰ نفر شتر قاچاق را کشف و دو نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

وی افزود: این تعداد دام در مکانی خاص در کوه های  اطراف یکی از روستاهای نزدک شهر زاهدان شناسایی شد که با بررسی به عمل آمده مشخص شد که قاچاقچیان با شگرد خاص و با پلاک های نامعتبر دام را از پاکستان وارد کشور کرده و سپس به عنوان دام بومی آن را عرضه می‌کردند. 

میرزایی تصریح کرد: با شروع رسیدگی به پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان، از دستگاه های متولی در خصوص بهداشت و پلاک دام ها استعلام به عمل آمد و نهایتا مجوز حمل بهداشتی توسط دامپزشکی و پلاک ها توسط جهاد کشاورزی تأیید نشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود و بازجویی انجام شده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط شترهای مکشوفه، متهم ردیف اول را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال و متهم ردیف دوم را به پرداخت ۸۱۵ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز