خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی فرد:

شهدا قهرمانان و اسطوره‌های واقعی ایران اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۱۱

به مناسبت روز پدافند هوایی آیین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای گمنام ستاد نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد و حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از مسولین و کارکنان این نیرو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در آستانه دهم شهریور ماه روز پدافند هوایی و به منظور تجدید میثاق با شهدای والای دفاع مقدس جمعی از مسئولین ، فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا بر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطره  شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.

امیر صباحی فرد در این مراسم گفت:شهدا به حق قهرمانان و اسطوره های واقعی ایران اسلامی هستند و باعث افتخار نیروی پدافند هوایی است که میزبان این شهدای عزیز در ستاد و اماکن دیگر نیروی پدافند هوایی در سطح کشور هستیم چرا که برکت حضور شهدا باعث ایجاد روحیه معنویت و ایثار در کارکنان پدافند هوایی شده است.

 به مناسبت روز نیروی پدافند هوایی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا صبح روز پنجشنبه به صورت همزمان در کلیه یگان‌ها و مناطق این نیرو در سراسر کشور که میزبان شهدای گمنام هستند برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز