خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

عظمت انقلاب اسلامی به اعتراف دشمنان، هر روز ابعاد و جغرافیای جدیدی پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۶۱

جانشین فرمانده سپاه گفت: به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز هم ابعاد جدید و هم جغرافیای جدید پیدا می کند، لذا فرزندان تان از شما مطالبه خواهند کرد که با این همه پشتوانه چه کرده اید.

به گزارش ایلنا، دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در تبریز خطاب به فرزندان پاسداران گفت: شما فرزندان مردان پرصلابتی هستید که در شرایط سخت جنگ جلوه هایی آفریدند که در تمام طول تاریخ مثالی ندارد.

وی ادامه داد: شادترین روزها و پر تحرک ترین لحظات و ابتکاری ترین کارهای دنیا در جبهه ها رقم  خورد و حرکتی رو به جلو شروع شد تا قوت و توان را به حداکثر برسانند و بتوانند در برابر دشمنان منکوب کننده باشند و این مسیر نورانی همچنان ادامه دارد.

دریادار فدوی افزود: وقتی  مسیر گذشته  الگو باشد، این الگو ها کمک کننده هستند تا انسان بتواند در بالاترین وجه راه خودش را پیدا کرده و افتخار آفرین باشد.

وی گفت: شما نوجوانان و جوانانی هستید که با این پشتوانه ها در نقطه شروع هستید. این پشتوانه ها و الگوها می توانند  کمک کنند تا پیش پدران و برادران و همرزمان پدرانتان، افتخار آفرین باشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین ادامه داد: این میدان که وجه اولیه اش ورزش است، می تواند مقدمه ای برای عرصه های خیلی بزرگ و زندگی باشد. وقتی که ما این پشتوانه ها را داشته باشیم، انتظار از نسل جدید انقلاب بالا است. شما فرزندان پاسدار هستید.

وی گفت: این جشنواره عرصه کوچکی است که همدیگر را محک بزنید. بدون شک این گام کوچک مقدمه‌ای است برای گام های بزرگ. به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز هم ابعاد جدید و هم جغرافیای جدید پیدا می کند، لذا فرزندان تان از شما مطالبه خواهند کرد که با این همه پشتوانه چه کرده اید.

دریادارفدوی خاطرنشان کرد: در همه زمینه ها به خصوص آنهایی که درقرآن ذکر شده گام بردارید که این دنیا در زمان هایی حداکثر ۱۰۰ سال برای ما تمام می شود اما دنیای بی انتهایی در پیش داریم که باید به فکر آن باشیم .

وی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: مسلما دلدادگان به شهدا، همه چیز خواهند داشت، شور جوانی را به حداکثر شکل ممکن داشته باشید. تنها چیزی که ماندنی است، چیزی است که بین خود و خدای خود خواهید داشت و به تکالیف عمل می‌‌کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز