خبرگزاری کار ایران

حاجی‌میرزایی:

مشکل کاغذ کتب درسی برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۲۶

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه با موافقت رئیس‌جمهور ارز مربوط به تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی که یکی از دغدغه‌های اصلی فرهنگیان و سازمان پژوهش کتب درسی بود، برطرف شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در معرفی سوابق و برنامه‌های خود گفت: دوستانی که با من آشنا هستند می‌دانند که سبقه اصلی من آموزشی و فرهنگی است. بنده بیش از ۲۰ سال است که سابقه فعالیت‌های من به کارهای آموزشی اختصاص داشته است .

وی تاکید کرد: سوادآموزی در دوره‌ای که با مسئولیت من در بخش‌های مختلف جریان داشت با کمک همه مدیران و مسئولان و آموزشیاران دوران درخشانی داشته است که نتایج آن از طریق آمارهای بین‌المللی و هم آمارهای داخلی مشخص است. جهشی که در آن دوره در سوادآموزی کشور ایجاد شده کاملا قابل مشاهده است.

حاجی‌میرزایی گفت: سوادآموزی به عنوان یک مسیری که کاستی‌های نظام در تعلیم و تربیت را در بخشی که افراد از تعلیم دور مانده بودند، تلاش داشت با خلاقیت و نوآوری تلفیقی بین آموزش و مهارت‌های واقعی زندگی ایجاد کند. گزارش‌هایی که در آن دوره هست حاکی از آن است که معنای زندگی و تلفیق عمیق آموزش با زندگی و آماده کردن افراد برای ایفای مسئولیت‌های مدنی و حفظ ارزش‌های خودشان بیشتر شد.

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت آموزش و پرورش گفت: این موارد از طریق مراجعه به گزارشات رسمی داخلی و بین‌المللی در این دوره خدمت قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه می‌خواهم یک خبر خوب را برای آموزش و پرورش عرض کنم، عنوان کرد: خوشبختانه با موافقت رئیس‌جمهور ارز مربوط به تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی که یکی از دغدغه‌های اصلی فرهنگیان و سازمان پژوهش کتب درسی بود و نگرانی‌هایی داشتند که به موقع نتوانند نیازهایش را برای سال آینده تامین کنند، با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تامین و برطرف شد. خوشبختانه مشکل کاغذ کتب درسی برطرف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز