خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز پدافند هوایی ارتش:

همایش دوچرخه‌سواری حرم تا حرم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۰۳

همایش دوچرخه سواری حرم تا حرم به مناسبت دهم شهریور روز نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی از ستاد این نیرو به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) علیه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، همایش دوچرخه سواری حرم تا حرم با حضور ۲۴ دوچرخه سوار و ۱۰ موتورسوار منتخب این نیرو در چهار مرحله از حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) آغاز و طی پنج روز دوچرخه سواران و موتورسواران به حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس مشرف خواهند شد.

 امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای ورزشکاران گفت: به مناسبت بزرگداشت دهم شهریور روز پدافند هوایی ارتش برنامه های متعددی از جمله تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،ارائه دستاوردها و خدمات پدافند هوایی به افکار عمومی، اقدامات مردم یاری در حوزه های پزشکی و درمانی و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی پیش‌بینی شده است که در ایام منتهی به روز پدافند هوایی ارتش برگزار می‌شود.

 جانشین نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف تعمیق فرهنگ دینی و اعتقادی از حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)تا حرم مقدس حضرت امام رضا علیه السلام برنامه‌ریزی شده است و به صورت نمادین اهمیت ورزش در نیروهای مسلح را مورد تاکید قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز