خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون برنامه و بودجه انجام شد؛

بررسی مشکلات ناشی از کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۲۸

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید شد و با توجه به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه همواره از وزارت بهداشت حمایت کرده اما دغدغه مردم مناطق محروم مبنی بر کمبود پزشک متخصص در این مناطق را به مسئولان وزارت بهداشت گوشزد و بر حل این مساله توسط وزارتخانه تاکید کرد.

محمد خدابخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: امروز مسئولانی از وزارت بهداشت به کمیسیون آمدند و گزارش عملکردی خود را به کمیسیون ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون گفت: بحث یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که باید در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد و همچنین بحث میزان منابع تخصیص یافته به وزارت بهداشت از محل هدفمندی یارانه‌ها در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم علیگودرز با بیان اینکه تنها ۴۷ درصد از منابع پیش‌بینی شده از محل هدف‌مندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت تخصیص پیدا کرده گفت: همکاران ما در این باره نظرات خود را بیان داشتند و در خواست کردند که برخی مطالبات کارمندان و پزشکان و پرستاران که با تاخیراتی مواجه بوده هرچه سریعتر پرداخت شود.

خدابخشی گفت: در این جلسه بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید شد  و با توجه به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه همواره از وزارت بهداشت حمایت کرده اما دغدغه مردم مناطق محروم مبنی بر کمبود پزشک متخصص دراین مناطق را به مسئولان وزارت بهداشت گوشزد و بر حل این مساله توسط وزارتخانه تاکید کرد.

وی افزود: در این بخش خواستار این شدیم که زیرساخت‌های لازم برای افزایش ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی فراهم شود، که با این کار حتی موضوع زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان متخصص نیز خود به خود حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز