خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در تذکر شفاهی:

مذاکره اگر از موضع اقتدار، مصلحت، حکمت و تدبیر باشد اشکال ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۳۷

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: قرار نیست همین فردا روحانی با ترامپ مذاکره و ملاقاتی داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: برخی از همکاران طوری وانمود می‌کنند که گویا آقای روحانی رئیس جمهور کشور قرار است همین فردا با ترامپ ملاقات و مذاکره کند در حالی که واقعیت این نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث این است که شرط ما این بود تا آمریکا به برجام برنگردد قرار نیست مذاکره‌ای صورت گیرد و به واسطه‌ها هم که بعضاً پیغام و پسغام می آورند گفته شده است اولاً باید تحریم را بردارند، امکان انتقال پول فراهم شود و به شرط‌های ایران توجه کنند.

وی تأکید کرد: حتماً اگر از موضع اقتدار، مصلحت، حکمت و تدبیر باشد مذاکره اشکالی ندارد، آقای روحانی کاملاً در جهت اطاعت از فرامین رهبری حرکت می‌کند و اگر قرار باشد مذاکره‌ای صورت گیرد، حتماً قبل از آن در سطوح عالی و در شورای عالی امنیت ملی با هماهنگی رهبری این موضوع انجام می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست  خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دوستانی که تذکر می‌دهند و علیه رئیس جمهور در هفته دولت انتقاد می‌کنند و به جای تقدیر، تضعیف می‌کنند، به آنها می‌گویم مقداری صبوری پیشه کنند چرا که حتماً در سطوح بالا این موضوع مطرح می‌شود؛ این موضوع در سطحی نیست که فکر کنیم که اگر فریاد بکشیم انجام نمی‌شود و اگر سکوت کنیم، انجام می‌شود. تدبیرهایی که مصالح مملکت اقتضاء کند حتماً انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز