خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

مونسان مناسب‌ترین گزینه برای وزارت گردشگری است/ مجلس کمک می‌کند وی رأی بیاورد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۸۵

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای گفت: آقای مونسان اقدامات خوبی را شروع کرده است. حال ممکن است وزیر نبوده اما در شرایط فعلی مناسب‌ترین گزینه و فرد است ایشان اقدامات خوبی را در میراث فرهنگی انجام داده است. ان‌شا‌الله مجلس هم کمک می‌کند که ایشان رأی بیاورد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره معرفی علی‌اصغر مونسان به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دو سال از دولت گذشته است و دو سال دیگر به پایان کارش باقی مانده است. به نظر می‌رسد در این جایگاه باید کسی قرار گیرد که با صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آشنا باشد که معتقدم بهترین گزینه آقای مونسان است.

نماینده مردم گرمی خاطرنشان کرد: ممکن است فردی توانمند خارج از مجموعه دولت برای اداره این وزارتخانه وجود داشته باشد اما در این مقطع محدود و پایانی دولت تا بیاید خودش را با امور تطبیق دهد، ممکن است دیر شود بنابراین معرفی مونسان بهترین گزینه است.

وی ادامه داد: آقای مونسان اقدامات خوبی را شروع کرده است. حال ممکن است وزیر نبوده اما در شرایط فعلی مناسب‌ترین گزینه و فرد است ایشان اقدامات خوبی را در میراث فرهنگی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای گفت: ان‌شا‌الله مجلس هم کمک می‌کند که ایشان رأی بیاورد.

وی ادامه داد: سه مجموعه در وزارتخانه مذکور جمع شده‌اند؛ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در حوزه گردشگری انصافا دکتر مونسان ارتباطات خوبی در خارج از مرزها برقرار کرده است.

وی تاکید کرد: مونسان برنامه‌های خوبی را در منطقه آزاد کیش انجام داد که زمینه خوبی را در شرایط فعلی کشور فراهم کرد. ارتباطات نیز که می‌تواند برای کشور عایدی بسیاری داشته باشد.

میرزاده ادامه داد: مونسان می‌تواند معرفی‌کننده خوبی برای فرهنگ غنی کشورمان باشد. اما در صنایع دستی نیاز به کار فراوانی است. همین‌طور در حوزه میراث فرهنگی باید اقدامات بیشتری انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما فرهنگ غنی‌ داریم. آثار باستانی وجود دارند که هنوز کشف نشده‌اند. ظرفیت‌های زیادی در استان‌های ما نهفته است که با توسعه گردشگری می‌توانیم آنها را گسترش دهیم. بنابراین آقای مونسان باید روی این موضوع تمرکز بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز