خبرگزاری کار ایران

واعظی در دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر

منتقدان هم به این نتیجه رسیدند که برای حل مشکلات باید در کنار دولت قرار گیرند/ مسائل مربوط به کارگران را با حساسیت دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۴۸

دبیرکل و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر به مناسبت هفته دولت با محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت گفت: دولت توانست علیرغم همه مشکلات ناشی از تحریم و فشارهای خارجی نوسانات اقتصادی را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه البته ضعف‌ها و نقایصی موجود است که باید برای آنها چاره‌اندیشی شود، گفت: اینکه دولت توانسته در ماه‌های گذشته با تدبیر و برنامه نواسانات بازار ارز و به تبع آن سایر کالاها را کنترل کند، اقدام ارزنده‌ای است که باید تداوم پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید گزارش کاملی از وضعیت اقتصادی کشور تقدیم رییس‌جمهور شود، گفت: رییس‌جمهور باید در جریان جزئیات مسائل اقتصادی کشور و این گزارش‌ها قرار گیرد تا بتواند از برنامه‌های دولت دفاع کند.

محجوب با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها هم در به هم ریختن فضای بازار نقش آفرینی کردند، گفت: باید در موقع مقتضی عملکرد بانک‌ها نیز زیر ذره‌بین قرار گیرد تا تقصیرات احتمالی برخی بانک‌ها در پیش آمدن شرایط نابسامان اقتصادی بررسی شود.

براساس این گزارش محمود واعظی رییس دفتر رئیس‌جمهور هم با اشاره به اینکه دولت خود را خدمتگزار و متعلق به کارگران می‌داند، گفت: همواره مسائل مربوط به کارگران در دولت با حساسیت و جدیت دنبال شده است.

رئیس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به عملکرد دولت در چهارساله اول فعالیتش گفت: ما افتخار می‌کنیم رشد منفی اقتصادی را به حدود ده درصد رساندیم و تورم را در کشور طی سال‌های اول فعالیت‌مان تک رقمی کردیم در حوزه اشتغال هم دولت تلاش کرده تا تمام امکاناتش را صرف ایجاد ظرفیت جدید شغلی کند.

واعظی گفت: در دولت دوازدهم خود را آماده کرده بودیم تا ثمرات اقدامات دولت یازدهم را به مردم و جامعه عرضه کنیم که با تحریم‌های سخت و ناجوانمردانه آمریکا مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه دولت نقشی در ایجاد تحریم‌های جدید نداشت، گفت: متاسفانه یکی از سخت‌ترین تحریم‌ها از یک سال گذشته علیه کشور ما توسط آمریکا اعمال شده است، به نحوی که آنها حتی یک کشتی را نیز که احساس می‌کنند متعلق به ایران است تعقیب می‌کنند.

واعظی گفت: در سال گذشته جنگ روانی و تبلیغاتی سنگینی علیه دولت به پا شد که در کنار تحریم‌های اعمال شده علیه ایران دستاوردهای دولت را برای مردم کمرنگ جلوه می‌داد. اما دولتمردان با تلاش فراوان به دنبال مدیریت و کنترل شرایط بودند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: در چند ماه اخیر حتی کسانی که منتقد دولت بودند هم به این نتیجه رسیدند که باید برای حل مشکلات در کنار دولت قرار گیرند نه در برابر آن.

واعظی در پایان گفت: آمریکا منتظر بود تا پس از خروج از برجام، ایران هم اقدامی متقابل انجام دهد تا از این رهگذر یک اجماع جهانی علیه کشورمان شکل بگیرد که با تدبیر مسئولان عالی رتبه نظام این نقشه، نقش برآب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز