خبرگزاری کار ایران

داداشی در تذکر شفاهی:

هیئت رئیسه مجلس درباره توهین کلانتری به نمایندگان شمال کشور به رئیس‌جمهور تذکر دهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۴۴

نماینده مردم آستارا در مجلس طی تذکری شفاهی خواستار تذکر هیأت رئیسه مجلس به رئیس جمهور درباره توهین رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به نمایندگان مجلس شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ولی داداشی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: اخیراً رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در جمع NGOهای اردبیل توهینی را به نمایندگان شمال کشور داشته و گفته است که نمایندگان شمال به فکر موضوع پسماند و فاضلاب نیستند در حالی که سوال این است زمانی که ما از موضوع پسماند در استان گیلان و شمال کشور در برنامه ششم توسعه دفاع می‌کردیم، شما کجا بودید.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه دولت همه وظایف در حوزه پسماند و فاضلاب را به بخش خصوصی واگذار کرده بود، اگر نمایندگان شمال کشور و امثال هم نبودیم همه این وظایف بدون مسئول و پاسخگو روی زمین می‌ماند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که طی نامه‌ای به رئیس جمهور تذکری به رئیس سازمان محیط زیست داده شود که وی ادب را نسبت به نمایندگان شمال کشور حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز