خبرگزاری کار ایران

کیان‌پور در تذکر شفاهی:

اعتبارات خسارات ناشی از سیل فروردین ۹۸ لرستان عادلانه توزیع شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۳۱

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس خواستار توزیع عادلانه اعتبارات خسارات ناشی از سیل فروردین ۹۸ لرستان شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مجید کیان پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته دولت گفت: دولت باید هر چه سریعتر خسارت سیل زدگان در فروردین ۹۸ استان لرستان را  پرداخت کند به خصوص شهرستان‌های درود و ازنا در حوزه‌های کشاورزی، باغات، شیلات و واحدهای مسکونی خسارت زیادی دیده و لازم است اعتبارات استان برای تسریع اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه توزیع شود در حالی که هنوز پس از گذشت ۶ ماه در حال انتخاب پیمانکار هستند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به دولت بیان داشت: لازم است به تخصیص اعتبارات عمرانی سال جاری در خصوص محور ازنا – اراک و اجرای پروژه کمربندی و کنارگذر درود هر چه سریعتر اقدام شود.

وی در تذکری خطاب به وزارت نیرو بیان کرد: این وزارتخانه باید نسبت به تعهدات خود درباره روستاییان ازنا که باید خسارت آنها پرداخت شود، متعهد باشد، همچنین مطالبات کشاورزان نیز باید پیگیری شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزارت جهاد کشاورزی خواستار تأمین اعتبار برای آبیاری اراضی روستاهای حوزه انتخابیه خود و احداث شبکه آبیاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز