خبرگزاری کار ایران

مقصودی در نطق میان دستور:

اعتیاد، بیکاری و افزایش طلاق‌های عاطفی قانونی شایسته تاریخ و قدمت ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۷۸

نماینده مردم سبزوار درباره مبارزه با فساد گفت:انتظار می‌رود این حرکات و اقدامات تداوم داشته باشد و از قوه قضائیه تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین مقصودی  در جلسه علنی امروز ( یکشنبه، ۳ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور  از قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی اطلاعات سپاه برای اقتدار در مبارزه با فسادهای اقتصادی بزرگ و کلان تشکر کرد و گفت: انتظار می‌رود این حرکات و اقدامات تداوم داشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، خطاب به نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و وزرا افزود: می خواهم نیم نگاهی به تاریخ و تاثیرگذاری سبزوار در ایران، اسلام و دفاع مقدس و از سویی وضعیت غم انگیز و پرغصه و مشکلات امروز این شهر داشته باشید.

وی ادامه داد: تاریخ سبزوار چنان با تاریخ ایران در هم آمیخته شده که در برخی از اعصار وقتی سرگذشت سبزوار را مطالعه می کنیم مانند آن است که تاریخ ایران را مطالعه کردیم و وقتی از تاریخ ایران می‌گوییم در واقع سرگذشت سبزوار را مطالعه کردیم.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس دهم، یادآور شد: نگاهی عالمانه و نقادانه  به تاریخ سبزوار جهان اسلام و تاریخ ایران نشان می‌دهد که در هر جا نامی از تاریخ ایران هست حتماً ردپایی از  سبزواری‌ها وجود دارد.

مقصودی با بیان اینکه بزرگترین دیوانسالاران ایرانی از سبزوار ظهور کردند، گفت: از جنگاوران سبزواری تا سرداران شهدای دفاع مقدس و  شهدای مدافعان حرم زبانزد عام و خاص هستند.

 وی ادامه داد: مسجد جامع سبزوار از قیام سربداران تا دفاع مقدس قدمگاه حرکت قیام سربداران بسیجیان  و مدافعان حرم برای حرکت به میعادگاه عاشقان و همین مکان میزبان شهدای سربداران از شهدای دفاع مقدس مدافعان حرم بوده است؛  اما امروز سبزوار با این قدمت تاریخ خسته، افسرده و پژمرده است و نیاز به کمک شما نمایندگان دارد و در این اوضاع و شرایط و این روزها دستان و شانه‌های خسته سبزوار نیاز به کمک نمایندگان و دولت دارد.

 این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: حاشیه نشینی در سبزوار، بیکاری جوانان، افزایش اعتیاد و سن بالای ازدواج، بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، افزایش طلاق‌های عاطفی شایسته نام و تاریخ و قدمت ایران نیست.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس دهم، از نمایندگان مجلس خواستار نگاهی عمیق  و عالمانه برای حل مشکلات سبزوار شد و تصریح کرد: روستاهای تاریخی سبزوار در حال خالی شدن از سکنه هستند؛ مردم سبزوار در تاریخ سبزوار ظلم تاریخی مجلس ششم و دولت هفتم را در بحث  تقسیمات کشوری هیچ وقت از یاد نخواهم برد زیرا حق سبزوار ضایع شد.

 نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان و رئیس جمهور گفت: نگاه توسعه محور  و عدالت محور فقط به محرومیت‌ها مشکلات سبزوار این ایران کوچک، تنها راه چاره ایجاد استان سربداران با مرکزیت سبزوار و هفت شهرستان تابعه است؛ امیدوارم آقای روحانی و نمایندگان با این اقدام مهم بدهی خود را  تاریخ ایران و سبزوار  ایفا نمایند.

 عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مشکلات راه آهن سبزوار و جاده‌های سبزوار و  در بسیاری از موارد و موانعی که باعث شده امروز پیشرفت و توسعه در سبزوار نباشد باید حل و فصل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز