خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری ربیعی مطرح شد؛

تلاش دولت پیش از پایان ضرب الاجل فیفا/ تمهیدات وزیر ورزش برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در دیدارهای ملی

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۶۶

سخنگوی دولت با بیان اینکه الزام فیفا برای همه کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا است، گفت: وزیر ورزش گفته است که تمهیداتی برای حضور زنان در دیدارهای ملی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرب‌الاجل فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: باید بگویم الزام فیفا برای همه کشورهای عضو است.

وی ادامه داد: معتقدم حل مسائل و پروژه‌های اجتماعی دشواری‌های خودش را دارد، ابتدا ما باید به مسائل فرهنگی توجه کنیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: باید به برخی نگرانی‌ها توجه کنیم ولی اعتقاد و نظر خود ما این است با رعایت موازین و مراعات فرهنگی می‌توانیم این مسائل را حل کنیم.

وی اضافه کرد: از آقای سلطانی‌فر در این باره سوال کردم، ایشان پاسخ دادند با دغدغه‌هایی که دارند قرار است با در نظر گرفتن این مکان و زمان در دیدارهای ملی بتوانیم حضور زنان را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

سخنگوی دولت گفت: باید بگذاریم مسائل از مسیر اطمینان‌بخش پیگیری شود.

وی ادامه داد: آقای سلطانی‌فر پیگیری می‌کند که حضور بانوان در دیدارهای ملی را سامان بدهد، ما هم حمایت می‌کنیم و قصدمان این است که به سمت یک رفتار منطقی برویم تا به تماشاگران  زن بی‌حرمتی نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز