خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

نیروی هوایی نقش بی‌بدیلی در مقابله با گروهک‌های تکفیری، داعش و منافقان داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۲۴۲

امیر سرتیپ دوم تقی خانی در اختتامیه مسابقات قران خانواده های نیروی هوایی ارتش گفت : پایگاه های نیروی هوایی ارتش نقش کم نظیری در مقابله با تکفیری ها، داعش و منافقان داشته اند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات قران خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان، با اشاره به بیش از چهار دهه نقش آفرینی تعیین کننده رزمندگان و فرماندهان در مقاطع حساس سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه نیروی هوایی را در تامین امنیت مرزهای هوایی ایران و دور کردن سایه شوم تکفیری ها و منافقان منحصر به فرد توصیف کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش افزود : پایگاه شهید نوژه همدان، -پایگاه تاکتیکی نیروی  هوایی ارتش-  با رشادت شهید نوژه در نجات پاوه و ده ها عملیات بزرگ، متهورانه و متحیرانه برون مرزی در سال های دفاع مقدس و پس از آن پیام آور ایمان ، خودباوری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حقانیت و امنیت کشورمان بوده است .

وی حاصل کاشت بذر ایمان و معنویت با تمسک به قران را برداشت میوه و محصول امنیت و اقتدار امروز ایران سربلند اسلامی دانست و یادآور شد: هرگز نباید گذشته پرافتخار پایگاه های نیروی هوایی ارتش و مجموعه ارتش سرفراز و نیروهای مسلح را فراموش کنیم و خوب است هر از گاهی پرونده پرافتخار شهدا و ایثارگران پایگاه های این نیرو برای جوانان عزیز و پیروان راسخ راه شهدا بازگو شود .

 سرتیپ دوم تقی خانی یادآور شد : وقتی می گوییم پایگاه های ششم و سوم این نیرو در کمتر از سه ساعت از حمله دشمن بعثی ، مراکز حساس آنها را بمباران کردند و یا زمانی که به راحتی و در کلام از عملیات کمان ۹۹ و همچنین شاهکار اچ ۳ و ضربات سنگین به منافقان و نیروهای تکفیری نام می بریم در واقع از روحیه ایثار ، فداکاری و جان فشانی در سایه برنامه ریزی و طراحی های دشوار اطلاعاتی و عملیاتی صحبت می کنیم که هر کدام شایان تحسین و تقدیر در تاریخ پرافتخار نظام عزیزمان است .

وی خاطر نشان کرد: منشاء  این روحیات، عشق به قرآن، عترت و کسب معارف غنی دینی و مکتبی و صبر و تحمل و همراهی خانواده های صبور، مومن و انقلابی است .

سرتیپ دوم تقی خانی افزود : ارتش انقلابی در تقویت و گسترش علوم قرآن و حدیث و تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین با اجرای طرح های فرهنگی مصباح ، برنامه ریزی های جامعی داشته که اثرات آن در ماموریت های دشوار و البته امنیت آفرین دیده می شود .

سخنگوی ارتش تاکید کرد : در صورت امکان بازگویی و تشریح ماموریت های خطیر  سال های اخیر ارتش، مردم و بخصوص جوانان  بیش از این به جایگاه تعیین کننده ارتش در تامین امنیت کشورمان پی خواهند برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز