خبرگزاری کار ایران

خدائیان:

نظارت باید به روز و مکانیزه باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۶۰

رئیس سازمان اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه نظارت باید به روز و مکانیزه باشد گفت: برای ایجاد تحول در جامعه سردفتری طرح و برنامه داشته باشید و در تهیه این برنامه سعی کنید از رای سردفتری استفاده شود.

به گزارش ایلنا، مراسم تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران امروز با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل کانون برگزار شد.

ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به آیات شریفه قرآن در باب داد و ستد اشاره کرد و گفت: طبق آیات قرآن کاتب و شهود عادل باید داد و ستد ثبت کنند و سردفتران اسناد رسمی می‌توانند مصداقی از این کاتب بالعدل باشند.

وی بیان داشت: سند رسمی که صادر می‌شود مورد احترام همه مردم است و این اهمیت کار شما را در کاهش دعاوی و پرونده‌های قضایی نشان می‌دهد که هر چه بیشتر برای رونق و اعتبار سند رسمی کنیم میزان اختلاف و درگیری‌ها در جامعه کمتر خواهد بود که باید با کمک شما این موضوع در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: آنچه اعضای کانون باید در دستور کار قرار دهد با توجه به تحول در دور جدید قوه قضائیه کانون سردفتران و دفتریاران و اسناد رسمی از این تحول بهره‌مند شود و هدف از این تحول در دستگاه قضایی و دیدگاه‌های وابسته دقت و سرعت در انجام کار است.

خداییان گفت: باید راه‌هایی را استفاده کنیم که کار‌ها با سرعت و دقت انجام و موجبات رضایت مردم فراهم شود و باید مردمداری را سرلوحه کار خود قرار دهید و به نحوی عمل شود که این تحول همزمان در دفاتر اسناد رسمی ظهور و بروز پیدا کند.

وی با اشاره به ارتباط گسترده دفاتر اسناد رسمی با مردم گفت: بیش از ۷هزار دفاتر اسناد رسمی در کشور وجود دارد و با احتساب دفاتر اسناد رسمی ازدواج و طلاق بیش از ۱۱ هزار دفتر مستقیما با مردم در ارتباط هستند که خدمت ارائه می‌دهند و ضمن دقت در خدمات باید با سرعت را نیز مدنظر قرار بدهند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه نظارت باید به روز و مکانیزه باشد و این در دستور کار بگیرد اظهار داشت: برای ایجاد تحول در جامعه سردفتری طرح و برنامه داشته باشید که با اجرای هر برنامه نتیجه باید بررسی و در تهیه این برنامه سعی کنید از رای سردفتری استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز