خبرگزاری کار ایران

سردار پورجمشیدیان:

ورزش قهرمانی در سطح نیروی زمینی سپاه باید گسترش یابد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۳۱

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی گفت: ورزش قهرمانی در سطح نیروی زمینی سپاه باید گسترش یابد.

به گزارش ایلنا، مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان نیروی زمینی سپاه در گروه ۴۳ امام علی در شهرستان ملایر برگزار شد.

این مسابقات در چهار رشته فوتسال، آمادگی جسمانی، تیراندازی و شنا برگزار شد و ۳۰۰ نفر در قالب ۱۹ گروه از یگان  های نیروی زمینی سپاه در این مسابقات شرکت کردند.

در مراسم اختتامیه مسابقات سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و مسئولین لشکری و کشوری در استان همدان حضور داشتند.

سردار پورجمشیدیان در این جشنواره با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی گفت: ورزش قهرمانی در سطح نیروی زمینی سپاه باید گسترش یابد ؛ همچنین فرزندان پاسداران فعالیت‌های ورزشی خود را در سطح استان‌ها پیگیری کنند.

وی ورزش را یکی از شاخص‌های سلامت کشور توصیف و بر توسعه و گسترش هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ آن تاکید کرد.
سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد : باید برنامه ریزی کنیم تا فرزندان نیروی زمینی سپاه حضور پررنگی در میادین ورزشی داشته باشند.
در پایان این مراسم سرهنگ امامی معاون تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه با تاکید بر نقش ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت : نیروی زمینی سپاه همواره به مقوله ورزش توجه ویژه ای داشته و برگزاری مسابقات ورزشی در این سطح نیز با هدف گسترش ورزش قهرمانی انجام شده است.


وی اضافه کرد: این مسابقات به صورت سالانه با میزبانی یکی از یگان های نیروی زمینی سپاه برگزار می شود و اثر بسیار خوبی در توسعه ورزش قهرمانی یگان های نیروی زمینی سپاه دارد.
سرهنگ امامی در پایان خاطرنشان کرد : ورزشکاران علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی لازم است به حسن اخلاق در ورزش نیز توجه  کنند که در دین اسلام بسیار توصیه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز