خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

صدای ظریف در مجامع بین‌المللی اثرگذارتر خواهد شد/ انتظار تماس مقام‌های ایران با آمریکایی‌ها بیهوده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۹۳۴

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:​ با محدود کردن فعالیت وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی صدای آقای ظریف در مجامع بین‌المللی اثرگذارتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی در واکنش به مسدود کردن فعالیت وزیر امور خارجه در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر اظهار داشت: آقای ظریف همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بودند و بخاطر اثرگذاری حضور ظریف در مجامع بین المللی و حضورش در شبکه‌های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست‌های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آن‌ها می‌باشد از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم کنند و­ دسترسی او را به شبکه‌های اجتماعی ­­که مربوط به آمریکاست مسدود کنند.

وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر مسدود شدن دسترسی ظریف در شبکه‌های اجتماعی افزود: این نشان دهنده میزان باور آن‌ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: بنابراین ما خیلی تعجب نمی‌کنیم که این‌ها دست به چنین عملی بزنند. صدای حق همیشه طنین انداز خواهد شد و صدای اقای ظریف به عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.

موسوی خطاب به همتای آمریکایی‌اش: منتظر زنگ نباشید

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به همتای آمریکایی خود که بیان داشت ترامپ همچنان منتظر تماس تلفنی مقامات ایران است اظهار داشت: مدتهاست از جمهوری اسلامی ایران چنین انتظاری دارند، اما انتظار بیهوده‌ای است.

سید عباس موسوی افزود: تا زمانی که امریکا دست از تروریسم اقتصادی و اعمال فشار برندارد جمهوری اسلامی ایران به هیچ مذاکره‌ای وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ عقل و منطقی در این شرایط اجازه مذاکره نخواهد داد افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای دولت و ملت با اقتداری است و سعی خواهد کرد با اقتدار مواضع خود را بیان کند و آمریکایی‌ها بار‌ها ثابت کرده اند که دارای صداقت نیستند.

موسوی ادامه داد: مقامات امریکا با اعمال تحریم رهبرمعظم انقلاب و وزیر امور خارجه و از سویی دیگر با اعمال فشار علیه ملت ایران میخواهند ملت را به ستوه بیاورند.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: این سرگشتگی و سردرگمی ­که در سیاست خارجی آمریکایی‌ها شاهدیم نشان می‌دهد در اعلام مواضعشان صداقت ندارند و جمهوری اسلامی ایران به سخنان انان اعتنایی نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز