خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ پوردستان:

ائتلاف آمریکا قبل از اینکه تشکیل شود شکست خورده است/ در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دید

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۶۷

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها بنا دارند ائتلافی تشکیل دهند اما وقتی مسئله را مرور می‌کنیم می‌بینیم به جز یکی دو کشور بقیه کشورها جزء این ائتلاف نیستند و این ائتلاف قبل از اینکه تشکیل شود شکست خورده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیستمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سراسر کشور گفت: تمامی حرکاتی که در زمین، هوا و دریا، چه در مرزها، چه در خارج مرزها و چه در فرامنطقه انجام می شود، تحلیل می شود و متناسب با آن‌ها، ظرفیت‌های دفاعی لازم اتخاذ می شود.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد ائتلاف در خلیج فارس، افزود: آمریکایی‌ها بنا دارند ائتلافی تشکیل دهند اما وقتی مسئله را مرور می‌کنیم می‌بینیم به جز یکی دو کشور بقیه کشورها جزء این ائتلاف نیستند و این ائتلاف قبل از اینکه تشکیل شود شکست خورده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسیر، مسیرِ اقتدار نظام است، مسیر، مسیرِ عزت جمهوری اسلامی است و زمان افول آمریکاست و انشاالله در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز