خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس اسکودا در رابطه با شایعاتی مبنی بر حذف رشته فقه و حقوق از آزمون وکالت

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۲۹

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در صفحه خود در فضای مجازی به ارائه توضیحاتی پیرامون شایعات مطرح شده درباره حذف برخی رشته‌ها در آزمون وکالت پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مرتضی شهبازی‌نیا در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به برخی شایعات در رابطه با حذف رشته فقه و حقوق از آزمون وکالت نوشت: با توجه به تماس‌ها و پیام‌های مکرر فارغ‌التحصیلان فقه و مبانی حقوق اسلامی و فقه و حقوق که متقاضی شرکت در آزمون کارآموزی وکالت هستند به اطلاع می‌رساند هیچ تغییری در رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون صورت نگرفته است و شایعات برخی رسانه‌ها و افراد به منظور تحریک اذهان داوطلبان علیه نهاد وکالت و بهره‌گیری از آن برای مقاصد خاص صورت می‌گیرد. از داوطلبان ارجمند تقاضا دارد مطلقا به این شایعات توجه نکنند و هرگونه خبر در مورد آزمون را صرفا ازطریق سایت اتحادیه و یا مصاحبه‌های رسمی اینجانب با رسانه‌های معتبر پیگیری نمایند. 

ضمنا با تصمیم روسای محترم کانون‌های موکلا و نمایندگان آن‌ها در شورای اجرائی اتحادیه و به منظور کاستن از دغدغه داوطلبان، به زودی فهرست قوانین مرتبط با هر درس که سوالات در قلمرو آنها طرح خواهد شد، منتشر می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز