خبرگزاری کار ایران

توجه رسانه‌های بین‌المللی به اظهارات «روحانی» در وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۲۰۶

سخنان امروز رییس‌جمهور ایران مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا حسن روحانی رییس‌جمهور ایران ، صبح امروز با  وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت امور خارجه دیدار کرد. سخنان امروز رییس‌جمهور ایران در این دیدار مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت:

خبرگزاری فرانسه در خبری به سخنان امروز رییس‌جمهور ایران پرداخت. در این خبر می‌خوانیم: رییس‌جمهور ایران صلح با این کشور را مادر همه صلح‌ها و جنگ با ایران را نیز مادر همه جنگ‌ها دانست. 

روحانی در ادامه در مورد مذاکره میان ایران و آمریکا گفت که در شرایط تحریم نمی‌توان مذاکره کرد اگر ترامپ واقعا خواهان مذاکره با ما است باید تحریم‌ها را بردارد.

رویترز نیز رسانه دیگری بود که به سخنان امروز روحانی پرداخت. در خبر رویترز آمده است: روحانی گفت که همه چیز باید برابر باشد نمی‌شود که تنگه هرمز برای شما آزاد باشد و تنگه جبل‌الطارق برای ما ناامن باشد. 

وی در ادامه خواهان لغو تحریم‌ها برای رسیدن به مذاکره شد.

المنار نیز در خبرهای امروز خود، بخشی را به سخنان ریاست جمهوری ایران اختصاص داد. 

تایمز آو اسرائیل نیز در خبری به سخنان رییس‌جمهور ایران پرداخت و نوشت: روحانی جنگ با ایران را مادر همه جنگ‌ها دانست. 

اسپوتنیک هم سخنان امروز حسن روحانی را منتشر کرد و در این باره نوشت: حسن روحانی در مورد مذاکره با آمریکا گفت: اگر آمریکا واقعا خواهان مذاکره با ایران است باید دست از قلدری و تحریم بردارد و بعد پیشنهاد مذاکره بدهد.

اکسپرس هم رسانه دیگری بود که به این سخنان پرداخت و بر صحبت‌های روحانی مبنی بر لزوم لغو تحریم‌ها توسط آمریکا تاکید کرد.

عاروتص شوآ نیز سخنان رییس‌جمهور ایران را منتشر کرد و در این خصوص نوشت: رییس‌جمهور ایران نسبت به آغاز جنگ با ایران هشدار داد و جنگ با ایران را مادر همه جنگ‌ها دانست. همان‌طور که صلح با ایران را مادر همه صلح‌ها دانست. 

د نشنال هم سخنان حسن روحانی را منتشر کرد، و در خبری با عنوان جنگ با ایران مادر همه جنگ‌هاست به این سخنان پرداخت.

یورو نیوز هم رسانه دیگری بود که سخنان روحانی را منتشر کرد. در این خبر آمده است: روحانی جنگ با ایران را مادر همه جنگ‌ها دانست و تاکید کرد که ایران در شرایط تحریم حاضر به مذاکره نخواهد شد.

هم چنین رسانه‌هایی مانند راشاتودی، میدل ایست مانتیور ، الشرق الاوسط، اردوپوینت، گلف تایمز و تاس هم در اخبار خود به این سخنان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز