خبرگزاری کار ایران

بازتاب نشست خبری امروز ظریف در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۸۸

نشست خبری امروز محمد جواد ظریف مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

محمدجواد ظریف صبح امروز در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی به مناسبت روز خبرنگار  به سوالات رسانه های مختلف پاسخ داد. نشست وزیر امور خارجه ایران مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفت.

رویترز در اخبار خود به این نشست پرداخت و در این باره از قول ظریف نوشت: ما دیگر چشم بر روی تخلفات دریایی در خلیج فارس نخواهیم بست.

یورو نیوز هم رسانه دیگری بود که این خبر را منتشر کرد. در این خبر می‌خوانیم که وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تحریمش گفته است که تحریم در واقع راه‌های دیپلماسی را خواهد بست. 

الجزیره هم امروز صحبت‌های ظریف را منتشر کرد و نوشت: وزیر امور خارجه ایران، تحریم را شکستی برای دیپلماسی دانست و گفت که زمانی که در نیویورک بودم به من گفته شد که اگر دعوت به کاخ سفید را نپذیرم ظرف دو هفته تحریم خواهم شد.

نشنال پست نیز رسانه‌ای بود که امروز به صحبت‌های ظریف پرداخت. در این خبر آمده است: وزیر امور خارجه ایران بر پایان صبر ایران برای تحمل تخلفات دریایی در خلیج فارس تاکید کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز در مورد این نشست نوشت: وزیر امور خارجه ایران گفت که آمریکا به تنهایی علیه ایران عمل می‌کند و دنبال راضی کردن متحدانش برای حضور در خلیج فارس است. در این شرایط پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا شرم‌آور است.

الشرق الاوسط نیز در این خصوص نوشت: وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری امروز خود گفت که آمریکا نخواهد توانست ائتلاف دریایی را در خلیج فارس ایجاد کند. آمریکا اکنون برای ایجاد چنین ائتلافی تنها است.

اسپوتنیک نیز در اخبار خود به نشست خبری ظریف پرداخت. در این خبر آمده است: محمدجواد ظریف در مورد ائتلاف دریایی در خلیج فارس گفت که آمریکا نمی‌تواند ائتلاف دریایی را در خلیج فارس ایجاد کند. وی هم چنین در ادامه در مورد تحریم آمریکا علیه خودش خاطرنشان کرد که تحریم من در واقع به معنی شکستی بزرگ برای دیپلماسی است. 

عاروتص شوآ هم در مورد نشست خبری ظریف نوشت: وزیر امور خارجه ایران تحریم آمریکا علیه خودش را مورد تمسخر قرار داد و تاکید کرد این تحریم تنها راه دیپلماسی را خواهد بست. وی هم چنین در ادامه بر شکست آمریکا برای ایجاد ائتلاف دریایی در خلیج فارس تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز