خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری تاکید کرد؛

آمادگی نیروی زمینی ارتش برای انجام تمامی مأموریت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۳۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این نیرو برای انجام هرگونه مأموریتی آمادگی دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در نهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش گفت: این جشنواره یک مسابقه خدمت مخلصانه است.

وی در ادامه به تحولات صورت گرفته در نیروی زمینی ارتش اشاره و عنوان کرد: نیروی زمینی با تغییر ماهیت در یکان‌های رزم خود از نیرویی سنتی عبور کرده و تبدیل به یک نیروی واکنش سریع و متحرک شده است. زمانی می‌توانیم به نیازهای روز پاسخگو باشیم که اولا کارآمدی را بالا برده و سپس تحرک نیروی زمینی را افزایش دهیم.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: تیپ‌های پیاده و تکاور به تیپ‌های متحرک هجومی و شش تیپ واکنش سریع هم در ساختار نیروی زمینی تعریف کرده‌ایم و در ساختار یگان‌های زرهی نیز تغییراتی را انجام داده‌ایم تا نیروی زمینی پوست‌اندازی کند. امروزه یگان‌های نیروی زمینی از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد متحرک شده‌اند؛ علاوه بر این، بخش اعظمی از تجهیزات مورد نیاز تحرک را هم ذخیره کرده‌ایم تا در روز مبادا از آن‌ها استفاده کنیم و به نیازهای عملیاتی روز پاسخ دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: این نیرو برای انجام هرگونه مأموریتی  آمادگی دارد.

وی افزود: فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه پایه ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تمام توان نیروی زمینی را در این زمینه بکار گرفته‌ایم.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: در نیروی زمینی این اعتقاد را نهادینه شده که ولایت فقیه صراط مستقیم و عینی قابل تجسم، است. اولین شاخصه شخص ولایتمدار، اطاعت‌پذیری است. در نیروی زمینی ارتش، اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی را دسته‌بندی و برنامه بازطراحی را تهیه کرده و خدمت رهبر انقلاب اسلامی ارائه دادیم که با تصویب ایشان این امر اجرایی شد. پس از آن در شرفیابی به حضور معظم‌له گزارشی از این موضوع ارائه دادیم که مورد رضایت ایشان واقع شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: بارزترین مشخصه فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش شاخص ولایت‌محوری است. در باب عدالت‌محوری هم تمام تلاش خودمان را مصروف این داشتیم که عادلانه به عملکرد افراد نگاه کرده و نمره دهیم تا شایسته‌سالاری تحقق یابد.

وی بیان کرد: تا امروز بر سه اصل اعلامی خود پایدار مانده‌ایم و تلاش ما این است که نیروی زمینی ارتش جایگاه کسانی باشد که ولایت‌محوری را به منصه ظهور رسانده باشند.

امیر سرتیپ حیدری گفت: آنچه که در نیروی زمینی اتفاق افتاده نتیجه کوشش و مجاهدت جماعتی ولایتمدار و متعهد است که خانواده بزرگ نیروی زمینی را تشکیل داده‌اند، اما وقتی یک حرکت جمعی صورت گرفت که با اخلاص پشت سر ولی امر خودشان حرکت کنند، این اتفاق مبارک می‌افتد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز