خبرگزاری کار ایران

نواب صفوی در گفت‌وگو با ایلنا:

دستگاه قضا مقتدرانه با عاملان حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات برخورد کند/ بعد از حادثه فقط اتوبوس‌ها را رنگ کردند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۷۱۵

وکیل پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات گفت: رئیس دانشگاه آزاد برای خودش یک مصونیت قضایی قائل است و پاسخی نمی‌دهد. هنوز شیب جاده به همان خطرناکی است و به گواه دانشجویان تنها اتوبوس‌ها رنگ شده است.

حسام نواب صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره ادامه جلسات رسیدگی به دادگاه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات روز سه‌شنبه ۸ مرداد ساعت ۱۰ در شعبه ۱۰۵۸ دادگاه کیفری ۲ برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات و حادثه‌ای که رخ داد بسیار سهمیگن است، در این حادثه تعدادی از دانشجویان جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر صدمات غیرقابل درمانی پیدا کردند.

این وکیل دادگستری درخصوص جلسه پیشین این پرونده گفت: جلسه گذشته به پیگیری پرونده متوفیان این حادثه سپری شد که در جلسه روز آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده شرکت پیمان‌کاری، رئیس دانشگاه علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد به عنوان یک نهاد مستقل حقوقی هستند.

نواب صفوی یادآور شد: پس از جلسه گذشته رئیس دانشگاه آزاد در صحن مجلس حضور پیدا کرد و مواردی را بیان کرد که گویا واقعیت ندارد. دانشجویان برای من فیلم فرستادند که اتفاقات خاصی در خصوص وضعیت ایمنی این جاده رخ نداده است و فقط یک گاردیل سبک زده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضا باید با اقتدار با عاملان این حادثه وحشتناک برخورد کند، قصد ما این نیست تنبیه صورت گیرد بلکه می‌خواهیم از وقوع دوباره چنین حوادثی جلوگیری شود و درس عبرتی باشد برای کسانی که پول از مردم می‌گیرند اما آن طور که باید امکانات در اختیار مردم قرار نمی‌دهند که باید جواب‌گو باشند.

نواب صفوی گفت: به نظر می‌رسد رئیس دانشگاه آزاد برای خودش یک مصونیت قضایی قائل است! و پاسخی نمی‌دهد. هنوز شیب جاده به همان خطرناکی است و به گواه دانشجویان تنها اتوبوس‌ها رنگ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز