خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌وگو با ایلنا:

اولویت تخصیص‌های دولت با ایثارگران و خانواده شهداست/ آمادگی شهیدی برای حضور در فراکسیون ایثارگران برای رفع ابهامات

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۷۹

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور بارها بر توجه ویژه به ایثارگران، آزادگان و خانواده شهدا تاکید کرده و بارها هم به رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که با توجه ویژه‌ای به مسائل ایثارگران پرداخته شود.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به جمع‌آوری امضا توسط نمایندگان برای برکناری رئیس بنیاد شهید گفت: قطعا آقای شهیدی هم باید در این مورد صحبت کنند اما آن چیزی که برخی نمایندگان مطرح می‌کردند موضوع پرداخت‌ها است. 

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان محترم شرایط بودجه‌ای کشور را می‌دانند، ادامه داد: با وجود مشکلات مالی، دولت در این شش سال گذشته به خاطر اینکه همه ما مدیون ایثارگران، شهدا و خانواده‌های آنها هستیم، مسائل این قشر را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور بارها بر توجه ویژه به ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا تاکید کرده و بارها هم به رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که با توجه ویژه‌ای به مسائل ایثارگران پرداخته شود. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با این وصف مطالبات گسترده‌ای از سنوات گذشته مربوط به ایثارگران پرداخت شده و تخصیص‌های دولت نیز همواره با اولویت ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا بوده است. 

وی ادامه داد: آقای شهیدی هم پرتلاش، با اخلاص و اعتقاد در این مسیر حرکت می‌کنند و الحمدالله فعال هستند و در جلسات دولت هم همواره از حقوق این قشر عزیز دفاع کرده‌اند. 

امیری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه دیداری میان فراکسیون ایثارگران و رئیس بنیاد شهید برای رفع ابهامات برگزار می‌شود یا خیر، گفت: هر زمان که فراکسیون ایثارگران بخواهند با آقای شهیدی برای رفع ابهامات دیدار داشته باشند هیچ مانعی وجود ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز