خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

دشمنان جز شعار، توانایی عکس‌العمل دیگری ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۹۹

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجاوزگران به حریم ایران با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان منتخب جشنواره مالک اشتر  قرارگاه شمال غرب نزاجا، گفت: کارکنان ارتش با تکیه بر بصیرت ولایت پذیری، استقامت، شجاعت و اراده سربازان جان برکف، در بهترین شرایط نظامی بوده و آماده است تا در کنار سایر نیرو‌های مسلح، تا آخرین نفس، جان خود را فدا کند.

وی با اشاره به هدف قراردادن پهباد جاسوسی آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی در آب‌های خلیج‌فارس تصریح کرد: ما نشان دادیم با تجاوزگران و هر گونه تحرکی که منافع و امنیت ایران را تهدید کند پاسخی دندان شکن خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم سلمانی افزود:دشمنان ایران اگر یک درصد هم احتمال موفقیت در جنگ با ما را پیش بینی می‌کردند تا حالا دست به حماقتی می‌زدند تا فکری به حال آبروی از دست رفته خود بکنند، اما جز شعار، توانایی عکس العمل دیگری ندارند.

وی با حساس خواندن شرایط امروز ایران خطاب به فرماندهان گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تلاش و مقاومت نیرو‌های مسلح ما بود که امروز با بهره گیری ازتجارب آن باید با قدرت و آمادگی بیشتر درصحنه باشیم تا همانند همیشه نقشه استکبار جهانی را نقش بر آب کنیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را پایش مداوم فرماندهان و سربازان ارتش در بخش‌های مختلف رزمی، مهندسی، علمی و تحقیقانی و عقیدتی عنوان و تصریح کرد: با تکیه بر دستاورد‌های این جشنواره امروز ارتش جمهوری اسلامی در بهترین شرایط نظامی و عقیدتی قرار دارد.

در پایان این مراسم، ضمن تجلیل  از ۳۱ فرمانده برتر که موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره مالک اشتر شده بودند،  از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز تجلیل شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز