خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

آقایان به مذاکره معتاد هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۴۲

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: وقتی وزیر امور خارجه بعد از این‌همه عهدشکنی آمریکا و اروپا بی‌شرمانه اعلام می‌کند اگر به ۴ سال قبل بازگردم، باز هم برجام را امضا می‌کند، یعنی این آقایان به مذاکره معتاد هستند. هدفشان مذاکره است، نه حل مشکل کشور.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز در نطق میان دستور خود ضمن تقدیر اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سرنگونی پهپاد جاسوس آمریکا، گفت: در سالگرد امضای توافقنامه برجام، به عنوان نماینده مردم انقلابی ایران به آفت‌های استمرار مذاکره اشاره می‌کنم؛ مهم‌ترین ضعف دولت و مجلس فعلی فشارپذیری است. تا فشارپذیری وجود داشته باشد، فشار تشدید می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی وزیر امور خارجه بعد از این‌همه عهدشکنی آمریکا و اروپا بی‌شرمانه اعلام می‌کند اگر به ۴ سال قبل بازگردم، باز هم برجام را امضا می‌کند، یعنی این آقایان به مذاکره معتاد هستند. هدفشان مذاکره است، نه حل مشکل کشور.

وی ادامه داد: مطلب اخیر آقای خاتمی در خصوص برجام نشأت‌گرفته از فرهنگ غرب‌زدگی است. اینکه به دنیا القا شود که ایران بعد از برجام دچار فاجعه می‌شود، با اصول میهن‌پرستی هم مغایر است. آقای روحانی! شنیده‌ام که افاضه فرموده‌اید دو نفر از سران دنیا رویکرد ایران را در بحث برجام تایید کرده‌اند. این حرف‌ها واقعا شرم‌آور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: آقای روحانی! شما ۶ سال فرصت کشور را به هدر ندادید که بدعهدی آمریکا را اثبات کنید. آقای روحانی! یادتان هست که حل مشکلات را به امضای برجام منوط می‌کردید؟ حال برای یک بار از خر شیطان پیاده شده و از ملت و رهبری عذرخواهی کنید.

موسوی لارگانی گفت: آقای روحانی! به کف جامعه بیایید تا ببینید مردم در عسر و حرج زندگی می‌کنند. مردم به واسطه اقدامات‌تان توان نفس کشیدن هم ندارند. کلیت جامعه با همسایگان ویلاهای چند هزار متری شما تفاوت آشکار دارد. طریقه نظرسنجی‌تان را عوض کنید تا متوجه شوید با ملت مقاوم ایران چه کرده‌اید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای روحانی! ۳۸ اصل قانونی اساسی مربوط به اختیارات رئیس‌جمهور است که بیشترین تعداد اصول در میان اصول قوای سه‌گانه است، حال شما را چه شده که بعد از ۴۰ سال حضور در عرصه‌های ارشد مدیریتی نظام، مدعی هستید رئیس‌جمهور اختیارات لازم را ندارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای خاتمی! آگاه باشید که شرایط معیشتی فعلی کشور، نتیجه دولت و مجلس "تکرار" شماست.

وی ادامه داد: برخی مدیران چرب و شیرین دنیا زیر زبانشان مزه کرده و آلوده به برخی مسائل مالی شده‌اند. در این دهه‌ها جنگ فقر و غنا از یک جایی کم‌رنگ شد، چون مسابقه برای سازندگی ایران به تلاش همه‌جانبه برای دارندگی مسئولان تبدیل شد. مسئولان باید زندگی خود را از حالت اشرافی خارج کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فاصله‌ای بین مسئولان نظام اسلامی و مردم وجود داشته باشد. مردم حق دارند بر نظام نظارت کنند و بر مسئولان خرده بگیرند که چرا از اهداف انقلاب فاصله گرفته‌اید.

موسوی لارگانی گفت: رانت‌خواری، اختلاس، گرانی، تورم، بیکاری، کوله‌بری، رکود، کارتن‌خواهی، کودکان کار، اعتیاد، طلاق، موسسات مالی و برادران قاچاقچی و مسکن‌های خالی از مهر تنها گوشه‌ای از رنج‌هایی است که مردم با آن دست به گریبان هستند و کاسه صبرشان از این همه شعار و وعده توخالی لبریز شده است. کلید بنفش دولت هم به جای گره‌گشایی، قفل‌های محکمی بر کسب و کار و معیشت مردم زد.‌

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزگاری نسلی که در این مملکت چشم باز کرد مطهری‌ها، طالقانی‌ها، بهشتی‌ها و رجایی‌ها و باهنرها را دید، اما این نسل امروز به تنگ آمده، زیرا وقتی چشمان خود را باز می‌کند خاوری‌ها، مرتضوی‌ها، فریدون‌ها، رحیمی‌ها و زنجانی‌ها را می‌بیند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کاش حس روحانی قدر آرای ملت را می‌دانست و حداقل از مردم خوب ایران به واسطه همه کم‌کاری‌ها و خسارت‌ها عذرخواهی می‌کرد. کاش روحانی به حرمت لباسی که به تن دارد، از قرآن و فرهنگ اسلامی دفاع می‌کرد و برای خوشامد غربی‌ها عفاف و حجاب را بازیچه قرار نمی‌داد.

وی ادامه داد: آقای روحانی! شما چند بار اعلام کرده‌اید که سال ۹۸، سال واگذاری‌های بزرگ است. سوال ملت این است که چه کسانی می‌توانند سهام این شرکت‌ها را بخرند؟.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: آیا بخش تعاونی و بخش خصوصی واقعی و طبقات متوسط و ضعیف جامعه هم سهمی از این شرکت‌ها دریافت خواهند کرد یا اینکه بازهم مانند واگذاری‌هایی نظیر نیشکر هفت‌تپه، پترو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شیمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصفهان و فولاد ملی اهواز از این شرکت‌ها نصیب سودجویان، آقازاده‌ها، دامادها، زالوصفتان و رانت‌خواران خواهد شد.

موسوی لارگانی گفت: اصرار شدید نهاد ریاست جمهوری برای استمرار حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی علی‌رغم تمام تخلفات بسیار مشکوک است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در رابطه با موضوع آب صریحا اعلام می‌کنم دولتی که نمی‌تواند مشکل آب آشامیدنی را حل کند، بسیار ضعیف است. کاش وزارت نیرو منحل می‌شد و مدیریت آب را به خود مردم واگذاری می‌کردیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی دولت قدرت و عرضه تامین آب آشامیدنی را برای مردم استان اصفهان ندارد، بهتر است استعفا دهد تا مردم انقلابی استان اصفهان همانند زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بتوانند مشکلات خود را به صورت جهادی حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: زاینده‌رود با بی‌کفایتی دولت‌های هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی در طول سه دهه به مرده‌رود تبدیل شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: کاش وقتی از تریبون با اظهارات غیرکارشناسی احمدی نژاد که مدیریت آب را استانی کرد و فریاد وامصیبتا سردادم، به توصیه های کارشناسی عمل میشد. این روند اشتباه را وزراء دیگر هم ادامه دادند.

موسوی لارگانی گفت: برخی خیال می کنند بین مردم اصفهان و چهار محال و بختیاری اختلاف وجود دارد اما زهی خیال باطل؛ ملت ایران بدانید حدود یک میلیون نفر از مردمان غیور قوم بخیتاری در اصفهان سامن هستند و با مشکلات کم آبی دست و پنجه نرم می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از برخی همکاران در چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد انتظار ندارم با اختلاف افکنی در فضای مجازی دعوت کنند مردم تجمع داشته باشند و شرایط را متشنج کنند./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز