خبرگزاری کار ایران

سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکلات دانشجویان ستاره‌دار برطرف شده است/ قول وزیر علوم برای استفاده از خانم‌ها در سمت ریاست دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۸۶

سخنگوی فراکسیون امید به تشریح جزئیات دیدار امروز این فراکسیون با وزیر علوم پرداخت.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز فراکسیون امید با وزیر علوم،تحقیقات و فناوری درباره عملکرد این وزرات خانه گفت: ابتدا آقای غلامی گزارشی از وضعیت آموزش عالی و تلاش‌های صورت گرفته در این راستا را ارائه کردند و از  پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم خبر دادند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی که از سوی آقای وزیر ارائه شد نشان از آن داشت که تلاش‌ها در وزارت علوم برای رفع مشکلات دانشجویانی که موانعی بر سر راه تحصیلاشان داشته‌اند صورت گرفته است و از این پس آنان برای ادامه تحصیل مشکلی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: محور بعدی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت درباره سوالات نمایندگان  مشکلات دانشگاه ‌ها در حوزه های آموزشی، رفاهی و صنفی، فرهنگی و سیاسی در شهرها و شهرستان‌هایشان بود. 

نماینده مردم تهران افزود: نمایندگان درباره استفاده از خانم‌ها در هیات علمی، انتخاب معاون و رئیس دانشگاه خانم مطالبی  را مطرح کردند که آقای غلامی قول دادند این موارد را مورد پیگیری قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز