خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

شورای نگهبان باید حافظ جمهوریت نظام، آزادی بیان و سلایق مختلف باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۵۸

فرماندار آستارا گفت: شورای نگهبان باید حافظ جمهوریت نظام ، آزادی بیان و تعدد سلایق باشد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با اعضای شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان باید حافظ جمهوریت نظام ، آزادی بیان و تعدد سلایق باشد.

وی در این دیدار که به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان صورت گرفت ضمن تبریک این روز به اعضای شورای نگهبان شهرستان آستارا ادامه داد: یکی از دوراندیشی های معمار کبیر انقلاب و برکات انقلاب اسلامی بنا نهادن شورای نگهبان است که روز به روز جایگاه و اهمیت آن برای مردم آشکارتر می شود .

رستم زاد یادآور شد: فعالیت های شورای نگهبان در چهارچوب مشخص شده توسط قانون اساسی کشور انجام می پذیرد و با توجه به تجارب و سابقه طولانی مدت این شورا در انتخابات های مختلف و سایر وظایف ، اختیارات و فعالیت های تعریف شده انتظارات از آنان به همان اندازه بیشتر شده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جهان و سیاست های اتحادیه اروپا در مقابل ایالات متحده اظهارداشت: با توجه به گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و توطئه های گوناگون آنان علیه مردم ایران امروز شاهد شکاف بین جبهه غرب هستیم و این شکاف امروز بیش از هر زمان دیگر مشاهده میشود که این نتیجه تلاش های تیم دیپلماسی کشور است.

فرماندار آستارا با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی و انسجام اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایط حساس کشور در این برهه از زمان حفظ انسجام و اتحاد بین مسئولین ،مردم وتمام نهادها ودستگاه ها از اولویت ها است زیرا با تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف های سلیقه ای از مشکلات مردم کاسته نمی شود و آب در آسیاب دشمن ریختن است و راز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه و اتحاد و انسجام درونی است که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم .

رستمزاد افزود در انتخابات پیش رو انشالله باید هم هیاتهای اجرایی و هم هیات های نظارت با عملکرد انقلابی و بدور از گرایشهای سلیقه ای زمینه حضور هرچه بیشتر مردم و انتخاباتی پرشور رو در سطح کشور و شهرستان فراهم کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز