خبرگزاری کار ایران

زاهدی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جریان انقلابی و ولایی اقبال خوبی در انتخابات خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۰۱

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: دولت شهید رجایی و دولت اول آقای احمدی‌نژاد، نشان دادند که به شدت به عدالت اجتماعی پایبند هستند و پاکدستی محور کارشان است.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید صف‌بندی‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به چه صورت شکل بگیرد؟، گفت: به نظر من با توجه به عملکردی که دولت داشته و اینکه حامی اصلی دولت هم جریان اصلاح‌طلب بوده فکر می‌کنم مردم دیگر علاقه‌ای به جریان اصلاح‌طلب نداشته باشند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: از طرف دیگر جریان انقلابی و ولایی که مواضع خود را همیشه شفاف بیان کرده و با توده‌های مردمی همراه بوده است فکر می‌کنم این جریان اقبال خوبی داشته باشد.

وزیر علوم در دولت نهم در پاسخ به این سوال که جریان انقلابی و ولایی چه کارنامه و برنامه‌‌هایی برای انتخابات پیش رو ارائه خواهند داد؟، گفت: خیلی برنامه‌ها دارند. ما حداقل نمونه اولیه آن را در دولت شهید رجایی و در دولت اول آقای احمدی‌نژاد داریم، نشان دادند که به شدت به عدالت اجتماعی پایبند هستند و پاکدستی محور کارشان است.

وی با اشاره به دولت اول محمود احمدی‌نژاد گفت: مبارزه با فساد در چهارسال اول دولت ایشان را ببینید که چه وضعی داشته است. همچنین عدالت‌محوری و مردمی بودن و درمیان مردم بودن و اینکه امکانات کشور را به سمت روستاها و مناطق محروم سوق دادند و خیلی کارها انجام شده است.

زاهدی درباره امکان ورود احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس یازدهم هم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت این را باید از خودشان بپرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز