خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکری:

مردم استان اصفهان در زمینه تامین آب آشامیدنی با مشکلات متعددی مواجهند/ مردم یزدآباد گاه روزانه یک ساعت هم آب ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۴۱۰

نماینده مردم فلاورجان گفت: مردم استان اصفهان به ویژه مردم فلاورجان در زمینه تامین آب آشامیدنی با مشکلات متعددی مواجهند کما اینکه در یزدآباد گاه روزانه یک ساعت نیز آب ندارند.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرتضی صفاری نطنزی از طرف مجمع نمایندگان استان اصفهان به خانواده و مردم حوزه انتخابیه آن مرحوم، خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم استان اصفهان به ویژه مردم فلاورجان در زمینه تامین آب آشامیدنی  با مشکلات متعددی مواجهند کما اینکه در یزدآباد گاه روزانه یک ساعت نیز آب ندارند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به حجتی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: هم اکنون باید در وضعیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان تجدیدنظر دررابطه با قیمت ها صورت بگیرد.

وی در تذکری خطاب به اردکانیان وزیر نیرو یادآور شد: حقابه کشاورزان غرب استان اصفهان تضییع شده است چرا که ۵۵ درصد حقابه حق مسلم آنهاست که در شرایط کنونی کمتر از این میزان دریافت می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکر به اسلامی وزیر راه و شهرسازی نسبت به عدم تکمیل پروژه راه آهن این منطقه که قرار بود تا آخر تیرماه به بهره برداری برسد، تذکر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز