خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی:

تکذیب بازداشت یکی از منسوبین به رئیس پیشین دستگاه قضا/ فرد بازداشتی مدیر یکی از بخش‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۳۷۵

سخنگوی دستگاه قضا ضمن گلایه از نمایندگان مجلس برای انتشار اخبار قضایی، خبر بازداشت یکی از منسوبین رئیس پیشین را تکذیب و گفت: کسی که دستگیر شده فقط مدیر یکی از بخش‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه  درخصوص خبر بازداشت معاون ریاست پیشین قوه قضائیه گفت: من توصیه می‌کنم از نشر اخباری که صحت و سقم آن را نمی‌دانید اجتناب کنید و بگذارید مراجع رسمی نسبت به موضوع اظهارنظر کنند.

وی افزود: من از نمایندگان مجلس گله دارم چرا که اخبار قوه قضائیه را سخنگوی این نهاد باید اعلام کند. شما که از محتوای پرونده اطلاع ندارید آیا سزاوار است براساس ذهنیات شخصی موضوعی را به اشخاصی نسبت دهید.

اسماعیلی گفت: فردی که قبلا در حوزه ریاست تنها مدیر یکی از بخش‌ها بوده تحت تعقیب قرار گرفته و در این ارتباط فرد مذکور بازداشت شدند و موضوع پرونده ناظر به ارتباطات ناصواب و خلاف موازین قضایی با برخی اصحاب پرونده و اعمال نفوذ است که تحقیقات آن در حال انجام است.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: ورود دستگاه قضا نیز اثبات کننده این ادعا است که ما در برخورد با مفاسد جدی هستیم و بدون اغماض موارد را رسیدگی خواهیم کرد. در این راستا خبر بازداشت یکی از منسوبین به رئیس پیشین دستگاه قضا کذب است. خواهش من این است که در انتشار خبر کذب از هم پیشی نگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز