خبرگزاری کار ایران

طحان نظیف:

خود را فرزند مجلس می‌دانم/ شورای نگهبان ضامن استحکام و قوت مجلس است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۲۴۲

کاندیداهای حقوقدان شورای نگهبان گفت: حاکمیت قانون از مظاهر مبارزه با فساد است تا راه هرگونه استبداد را ببندد. جایگاه مجلس جایگاهی رفیع است و شورای نگهبان ضامن استحکام و قوت مجلس است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، طحان نظیف از دیگر کاندیداهای حقوقدان شورای نگهبان در معرفی و تشریح برنامه‌های خود گفت: بنده اعتقاد دارم این اعتماد به بنده اعتماد به نسلی نو است. بنده در رشته حقوق عمومی در دانشگاه تهران تحصیل کرده‌ام و در کنار بحث آموزش سعی کردم در کنار نهادهای مختلف برای همکاری حضور داشته باشم.

وی تاکید کرد:‌ تحقیق و تدریس و تالیف کتب و مقالات متفاوت از جمله فعالیت‌های بنده بوده و بنده خود را فرزند مجلس می‌دانم چرا که همکاری‌هایی در بخش‌های مختلف مجلس داشته‌ام.

نظیف ادامه داد: بنده متولد سال ۱۳۶۱ هستم و به لطف خدا و اعتماد اساتید ۱۰ سال از عمر خود را در شورای نگهبان سپری کردم همواره سعی داشته‌ام که وظایف خود را به درستی انجام دهم.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف قانون اساسی گفت: حاکمیت قانون از مظاهر مبارزه با فساد است تا راه هرگونه استبداد را ببندد. جایگاه مجلس جایگاهی رفیع است و شورای نگهبان ضامن استحکام و قوت مجلس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز