خبرگزاری کار ایران

سالک در جمع خبرنگاران:

سوء قصدی به بنده مطرح نبود/ احتمالا محافظم به خودش تیر زده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۲۹

یک نماینده مجلس خبر سوءقصد قرار گرفتنش را رد کرد و گفت: قضیه از این قرار بود که دو موتوربا دو سرنشین در صحنه بودند و طبق شواهد عینی به محافظ بنده که در ماشین نشسته بود حمله کردند و از آنجایی که کیف بنده هم در ماشین بود، محافظم تصور کرده بود که آنان می‌خواهند کیفم را مورد سرقت قرار دهند و به همین دلیل اسلحه کشید و احتمالا به خودش تیر زده است و مصدوم شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد سالک امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر سوءقصد به وی اظهار داشت: این خبر جوسازی است و چنین مسئله‌ای به هیچ و جه مطرح نبوده است. البته سینه ما آماج گلوله‌های منافقین است و اگر مرزی در این قضیه وجود داشته باشد اما این نوع شایعاتی که شب گذشته در این رابطه پخش شد واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: بنده برای مصاحبه تلویزیونی دعوت شده بودم و در محل مصاحبه بودم که یک مرتبه صدای دو شلیک را شنیدم که مجری برنامه چند بار جا به جا شد و گفت که گویا اتفاقی افتاده است. در نتیجه ذهن بنده به این سمت و سو رفت که ممکن است برای محافظم اتفاقی افتاده باشد که بلافاصله بنده پایین آمدم تا ببینم قضیه از چه قرار است.

سالک ادامه داد: قضیه از این قرار بود که دو موتوربا دو سرنشین در صحنه بودند و طبق شواهد عینی به محافظ بنده که در ماشین نشسته بود حمله کردند و از آنجایی که کیف بنده هم در ماشین بود، محافظم تصور کرده بود که آنان می‌خواهند کیفم را مورد سرقت قرار دهند و به همین دلیل اسلحه کشید و احتمالا به خودش تیر زده است و مصدوم شده است.

سالک افزود: محافظ بنده سپس از خودرو خارج شد و آن سارقان را تا سر چهارراهی تحت تعقیب قرار داد و در آنجا هم یک تیر هوایی زد و بعد یک مرتبه بر زمین افتاد و در اینجا متوجه می‌شود که مجروح شده است.  در این رابطه بلافاصله حراست مجلس و ماموران نیروی انتظامی در صحنه حادثه حاضر شدند و با شاهدان عینی صحبت کردند که تا این لحظه جمع بندی آنان این است که موضوع سرقت بوده است که البته همچنان این مسئله در دست بررسی است.

سالک بیان داشت: در حال حاضر محافظ بنده در بیمارستان امام خمینی بستری شده است و خوشبختانه به وی صدمه جدی وارد نشده است. بنده مجددا عنوان می‌کنم که آنان احتمالا به دنبال کیف بنده و دیگر چیزهایی بودند که در ماشینم وجود داشت اما به هیچ وجه مساله سوء قصد به بنده مطرح نبود چرا که اگر کسی بخواهد به بنده سوءقصد کند باید خودم را مورد هدف قرار دهد.

وی با اشاره به مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه سالک مورد سوء‌قصد قرار گرفته و محافظش هم مجروح شده است، گفت: بنده به صراحت می‌گویم که کسی به بنده سومءقصد نکرده است واین موضوع را تکذیب می کنم.

سالک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ضاربان مسلح بوده‌اند گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم که البته نیروی انتظامی در این رابطه در حال تحقیق و بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز